کارشناس مسائل سیاسی، اتحاد و همدلی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار جهان اسلام دانست و گفت: اتحاد دوران دفاع مقدس الگویی برای تمام دوران‌هاست.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۱۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حسن فرامرزی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: انقلاب اسلامی حاصل اتحاد و همدلی مردم ایران بود و این رمز طلایی در دوران دفاع مقدس و تا به امروز در بسیاری از مسائل نقش بزرگی در اقتدار جمهوری اسلامی ایران داشت .

حسن فرامرزی افزود: تمام تلاش آمریکای جنایتکار، رژیم جعلی صهیونیست و برخی متحدین منطقه‌ای و جهانی آن‌ها جلوگیری از اتحاد و همدلی در جهان اسلام است و در این مسئله برخی حکام فاسد کشور‌های عربی نقش زیادی دارند، زیرا به دلیل حقارت و وابستگی به غرب و... تابع کامل سیاست‌های آمریکا در منطقه هستند و با پیروی بی  چون و چرا و ساده لوحانه مانع از شکل گیری جهان اسلام متحد می‌شوند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: اگر امروز در منطقه شاهد عادی سازی روابط میان رژیم غاصب صهیونیستی با بحرین و امارات هستیم، این درواقع بخاطر همان برنامه جلوگیری از اتحاد در جهان اسلام است، زیرا این دوکشور عربی کوچک به دلیل تبعیت و وابستگی شدید به آمریکا ، به جهان اسلام خیانت کرده و در دام برنامه‌های شیطانی امریکا و متحدین جنایتکارش افتاده اند.

فرامرزی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: در تمام دوران ۸ ساله دفاع مقدس برخی از کشور‌های عربی به رهبری رژیم بعثی عراق و حمایت همه جانبه آمریکا و سایرین بر علیه انقلاب اسلامی ایران جنگی را شروع کردند، که در نهایت با رهبری خردمندانه امامین انقلاب و ایثار رزمندگان اسلام شکست خوردند، که البته اتحاد و همدلی مردم ایران نقش بسزایی در این پیروزی باشکوه داشته است.

وی در پایان گفت: اتحاد دوران دفاع مقدس الگویی برای تمام دوران‌ها است، زیرا مسلمانان با همدلی و اتحاد می‌توانند موجب شکوه و اقتدار جهان اسلام شوند.

کارشناس مسائل سیاسی، اتحاد و همدلی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار جهان اسلام دانست و گفت: در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی با رهبری امامین انقلاب و به پشتوانه مردم از گردنه های سختی چون جنگ تحمیلی و خیانت های منافقین عبور کرد و امروز شاهد یکی از قدرتمندترین نظام های اسلامی معاصر هستیم.
 
ارسال نظرات