خبرهای داغ:
سرهنگ اله دانه:دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌هاست/ تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم نشود مشکلی حل نخواهد شد و تفکر غرب گرایی و لیبرالی به جایی نخواهد رسید چراکه خون‌های زیادی برای حفظ این مملکت ریخته شده است.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۴۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو: فرمانده سپاه شهرستان دالاهو به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیامی صادر کردند؛
دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌هاست، عزیزانی که رفتند و خون خود را برای دفاع از وطن، بی‌تردید در راه رسیدن به سعادت، آخرت را یافته بودند.

شهدای گرانقدر اسوه ایثار، شجاعت، شهامت و امر به معروف و نهی از منکر و ولایت‌مداری هستند که با نثار خون خود، اجازه ندادند دشمن به خاک ایران عزیز تعدی کند.

سرهنگ اله دانه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت:بخشی از حرکت بزرگ مردمی به دست علما و افرادی که صاحب کلام و نطق بودند ایجاد شد تا با آگاهی مردم موجب رقم زدن انقلاب اسلامی شوند.

ایشان با اشاره به اهداف دشمنان انقلاب اسلامی گفت: دشمن در حال پاشیدن بذر ناامیدی است تا گذشته انقلاب اسلامی را بسیار تاریک و ناکارآمد نشان دهد، آنها نمی‌خواستند چهل سالگی انقلاب را ببینند اما دو سال از چهل سالگی انقلاب گذشته و هر روز بهتر از روزها و سال‌های گذشته پیش می‌رویم و دشمنان می‌خواهند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: هدف انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است و به یاری خداوند این اتفاق رخ می‌دهد. خطری که آمریکا حس می‌کند جمهوری اسلامی نیست بلکه اندیشه اسلامی است و امیدواریم بتوانیم به تمدن سازی نوین اسلامی کمک کنیم.

فرمانده محترم سپاه شهرستان دالاهو یادآور شد: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم نشود مشکل حل نخواهد شد و تفکر غرب گرایی و لیبرالی به جایی نخواهد رسید چراکه خون‌های زیادی برای حفظ این مملکت ریخته شده است.

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و آحاد ملت شهیدپرور ایران تبریک عرض کرده و برای همه شهدای عزیز همنشینی با حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) از جانب خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظرات