پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت بمناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر نمود.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۵۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، "سرهنگ آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت بمناسبت فرارسیدن چهلمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر نمود.
متن پیام بدین شرح می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع مقدس یادآور سال‌های جهاد و شهادت، خون و آتش، ایثار و گذشت، فداکاری و ایستادگی، رشادت و مردانگی، توکل به خداوند بزرگ و دل بریدن از دنیای مادیات و عبور از میادین مین و رفتن در زیر خط آتش‌هایی که در آن لحظات شجاعت و اعتقاد خاص می‌خواست و عشق به امام حسین (ع (در طول ۸ سال دفاع مقدس، رزمندگان و ایثارگرانِ ما در جبهه‌ها توانستند با رهبری امام خمینی (ره) و رشادت فرماندهان در مقابل بیش از ٣۴ کشور دنیا مقاومت کنند و ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را بشکنند و درسی به اجانب بدهند که تا سال‌های سال، ایران اسلامی محل ثبات منطقه و نقطه اتصال و محلِ اَمن برای مسلمانان و مستضعفین جهان باشد.
این حماسه‌ها و تجربیات ناب همچون گنجی، لازمه گشایش وضعیت امروز کشور ایران اسلامی است، که الگو پذیری از ان برای جبران راه طی نشده در گام اول انقلاب و نیز رسیدن به ارمان‌ها و اهداف و سرفصل‌های هفتگانه تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.
امروزه تنها راه پیروزی درمقابلِ جهانخواران، صهیونیست‌ها و استکبار، ایستادگی، مقاومت، از خودگذشتگی و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن است و این رمز پیروزی ماست که مقدمه ان حفظ وحدت در جامعه جهت برون رفت از مشکلات است.
حالا اگر شهدا نیستند، ولی وارثان شهدا هستند و ما نیرو‌های مسلح، رزمندگان اسلام وسربازانِ ولایت باید با اتحاد وهمدلی و حضورِ هوشمندانه، شجاعانه و بابصیرت در صحنه‌های مختلفِ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصاد مقاومتی، نظامی و دفاعی و با شعار ((ما قوی هستیم)) برای همیشه دشمنان را نا امید و طومار استکبار و ایادی آن‌ها را از منطقه و گیتی پیچانده وبرای همیشه در زباله‌دانِ تاریخ دفن نموده و زمینه ظهورِ نورانیِ حضرت، ولی عصر (ارواحنا له الفدا) را فراهم نماییم و این کار به لطف خداوند و تحت رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شدنی است و به امید خداوند تحقق خواهد یافت اِن شاءالله.
اینجانب هفته دفاع مقدس که یادآور مجاهدت، ایثار، ولایت مداری، اخلاص و شجاعت رزمندگان غیور این کشور در طول هشت سال دفاع مقدس می‌باشد را به خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، رزمندگان غیور، بسیجیان سلحشور، پیشکسوتان جهاد شهادت و ملت بیدار و بصیر و انقلابی شهرستان تفت تبریک عرض می‌نماییم.
امیدواریم در سایه توجهات حضرت بقیه الله اعظم فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مثل دوران هشت سال دفاع مقدس بتوانیم با ترویج و تاسی از فرهنگ مقاومت و ایثار در گام دوم انقلاب با حضور جوانان مقتدر و انقلابی در صحنه‌های مختلف حماسه آفرین باشیم.
برادر شما
سید مصطفی اقایی میبدی ۳۱ شهریور ۹۹
ارسال نظرات