سرهنگ علی فاتحی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز بمناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای بشرح زیر صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۵۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ علی فاتحی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز بمناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای بشرح زیر صادر نمود.
بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (احزاب- آیه ۲۳)
هفته دفاع مقدس، غرش رعد آسای جوانان ایران عزیز بود که پس از عسرت و غربت طاغوت با نفس مسیحایی امامشان با نور ایمان منور شده بودند و روز تبهکاران و دین ستیزان عهد جدید را به شام تیره بدل نمودند و پس از قرن‌ها ایران عزیز را از تاراج غارتگران رهایی بخشیدند. هفته دفاع مقدس تُراث عظیم و گنجینه ماندگار انقلاب است که نسل اندر نسل باید لالایی شب‌های مادران وطن و حماسه پرده خوانان بازار و نوای شب‌های هجران از صاحب الامر باشد.
چه روز‌ها در گرماگرم نبرد، در جبهه‌های گرم جنوب و میدان‌های سرد شمال و غرب، شیران بیشه ایمان در خاک و خون غلطیدند، چه کربلا‌ها که در جبهه‌ها بود و چه علی اکبر‌ها و عباس‌ها و عون و جعفر‌ها خاک را به خونشان رنگ سرخ عشق کردند.
یادمان نمی‌رود حماسه‌های جاویدان نسل سرخ حسین (ع) و عقول بی نام و گمنامی که عقل و عشق را توامان معنا کردند و عرش را به زینت خود چراغان کردند.
سال‌های هجر و حماسه، عشق و ایثار، شور و شعور و خون و خطر همواره در لوح دل و تارک پیشانی دلدادگان مکتب حسین (ع) و سربازان پیر خمین می‌درخشد.
اکنون و در سال روز این حماسه سترگ، با تمام خضوع سر به سجده شکر می‌ساییم که این میراث عظیم به دست سکان دار انقلابمان همچنان توفنده و غران به پیش می‌تازد و مرز‌های ایمان و علم و جهاد را فتح و دل‌های آزادگان جهان را به خود خیره نموده و خار در چشم دشمنان قسم خورده اسلام است.
سالگشت دفاع مقدس بهانه مغتنمی است که از شهیدان راه امام و اسلام دوباره یاد کنیم و از ارواح مطهرشان امداد گیریم که توفیق ماندن در راهشان همواره رفیق راهمان باشد.
دست‌های گرم بازماندگان طریق شهادت را به عنوان رسول بلیغ و پیامبر فداکاری‌های رزمندگان می‌بوسیم و آنان را نه بازمانده بلکه رهرو راه شهدا می‌دانیم.
رهبرا،‌ای امام، ما به خون برادران و پدران شهیدمان سوگند می‌خوریم که در راه آرمان آنان که همانا ظهور منجی عالم بشریت است سر از پا نشناسیم و شهادت در این مسیرِ نور را افتخار ابدی می‌دانیم؛ و‌ای سردمداران زر و زور و تزویر! بدانید کاغذپاره پیمان شما با رژیم کودک کش صهیونیستی لایق آشغال دانی تاریخ است. بزودی با این خبائث در همان زباله دان ملاقات می‌کنید و زمستان سرد کشور‌های بی تاریخ و بی مقدار می‌گذرد و روسیاهیش به ذغالِ رویتان می‌ماند؛ و آنچه در اهتزاز است وعده راستین پروردگار است که: و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
علی فاتحی
ارسال نظرات