جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای ستاد بزرگداشت این هفته سراسر رشادت و وشهامت در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۵۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج در این جلسه سرهنگ هدایت سلیمانیان ضمن تبریک این هفت به ملت ایران اسلامی  تاکید کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یعنی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و رشادت های رزمندگان و جانبازان هشت سال حماسه و پایداری ،که حاضر شدند از جان و مال خود مایه گذاشتند، اما نگذاشتند حتی یک وجب از خاک پاک وطنمان به دست بیگانگان بیفتد.

سرهنگ سلیمانیان در ادامه سخنانش افزود : برای هفته دفاع مقدس امسال ۸۵ برنامه پیش بینی شده است ولازم است که این برنامه ها نمود خاصی داشته باشند و بایستی با شکوه واثر بخشی مناسبی اجرایی شوند.

وی افزود:این برنامه ها شامل ارسال پیامک تبریک هفته دفاع مقدس، فضا سازی مناسب این هفته، برگزاری رزمایش ثامن، برگزاری نشست های آگاه سازی وبصیرتی به صورت محدود وبا رعایت فاصله اجتماعی، برگزاری یادواره شهدا به صورت محدود، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدای والا مقام، به صدا درآوردن زنگ مقاومت، دیدار با امام جمعه شهرستان با حضور کارکنان و بسیجیان است.

وی ادامه داد:برگزاری ایستگاه سلامت، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مراسم روز سرباز  ،تجلیل از پیشکسوتان، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم هلیلان و زاگرس، بازدید از مراکز تولیدی از جمله شالیزارها مرغداری ها و طرح های خوداشتغالی و محرومیت زدائی در سال جهش تولید،  تشکیل هسته های علمی،حضور بسیجیان در نماز وحدت بخش جمعه و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های این هفته میباشد.

ایشان در پایان این جلسه از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواست،که از ظرفیت وتوان بسیجیان در برنامه های اجرایی این هفته استفاده نموده و برنامه هایی در شان این هفته اجرا نموده و سعی شود که برنامه ها از حالت تکراری خارج شده و بتواند تاثیرات مثبتی در اقشار مختلف مردم در راستای جذب حداکثری ایجاد کند.

 

ارسال نظرات