خبرهای داغ:
نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

شور عاطفه ها امید به تحصیل دانش آموزان نیازمند است

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری برنامه شور عاطفه ها توسط کمیته امداد و جمع آوری کمک برای دانش اموزان نیازمند، امید به تحصیل را برای آنها بیشتر می کند.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۹۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، روح اله عباسپور در دیدار با رئیس کمیته امداد بوئین زهرا بیان کرد: تلاش کمیته امداد امام (ره) برای خدمت به نیازمندان در نقاط مختلف و برای رفع مشکلات محرومان برجسته است و بر کسی پوشیده نیست.

نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگرچه خدمت به نیازمندان رسالت کمیته امداد امام (ره) است اما همه ما به عنوان شهروند، وظیفه شرعی و انسانی در زمینه توجه به نیازمندانی که در اطراف ما هستند، داریم و هر کسی به فراخور توان خویش می تواند در این عرصه گام بردارد.

وی تصریح کرد: ممکن است کسی یک کیسه سیمان برای ساخت مسکن محرومان کمک کند و یا فرد دیگری حتی یک خودکار و یا دفتر برای دانش آموز نیازمند اهداء کند؛ در کمک های مردمی مهم میزان کمک نیست بلکه آنچه که مهم است زنده بوده روحیه احسان و نیکوکاری و حرکت در این عرصه است.

عباسپور خاطرنشان کرد: مهم این است که به کمک نیازمندان بشتابیم تا بتوانند در جامعه نقش شایسته ای داشته باشند قضاوت در میزان و نوع کمک در درگاه الهی است چراکه او به نیت و هدف ما آگاهی دارد.

وی یادآوردشد:همه ما وظیفه داریم براساس توصیه قرآن کریم در عرصه انفاق تلاش کنیم و به وعده الهی قطع یقین این کمک های ما هر چه بیشتر باشد زندگیمان برکت خواهد داشت.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار