خبرهای داغ:
مراسم ارتباط تصویری مقام معظم رهبری با یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور در استان قزوین در حال برگزاری است. مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح
کد خبر: ۹۲۷۷۲۰۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم ارتباط تصویری مقام معظم رهبری با یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با حضور سردار عراقی مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح  ، هدایت اله جمالی پور استاندار قروین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، سردار حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان، امیر جلالی فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین و مسوولان استانی در سالن جلسات شهید تمامی استانداری قزوین در حال برگزاری است.

امیر پیری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان در این مراسم بیان کرد: اگر تمام دریاها جمع شوند حتی ذره ای از تلاش و از جان گذشتگی رزمندگان و ایثارگران و شهدا را نمی تواند بیان کند.

وی گفت: سال گذشته دشمنان نظام کمر بستند که به نظام ضربه وارد کرده و تاکید کردند که نظام چهل سالگی خود را نخواهد دید و مردم با حضور سبز خود این اندیشه را برای همیشه به یأس تبدیل کردند.

امیر پیری اظهار کرد: جوانمردی و از خودگذشتگی و شهادت طلبی و تدبیر مقام معظم موجب اقتدار و پایداری انقلاب شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی عنوان کرد: امسال به فرموده مقام معظم رهبری بنا شد چهل سالگی دفاع مقدس در سراسر ایران اسلامی برگزار شده و از یک میلیون پیشکسوت تجلیل می شود و با شرایط کرونایی در سراسر استان این تجلیل از یازده هزار نفر انجام می شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها