در اولین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت

همزمان با سراسر کشور همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس هم‌اکنون در حسینیه عاشقان ثارالله شهر زاهدان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۰۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان،همایش تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت جهاد و شهادت همزمان با سراسر کشور در زاهدان نیز در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس سراسر عشق، ایثار و مجاهدت فرزندانی است که برای سربلندی این نظام و انقلاب در این مسیر گام برداشتند.

سردار گشتاسبی افزود:امروز قرار است بعد از ۴۰ سال از مردانی تجلیل کنیم که جوانی و عمر خود را در طلب اخلاص گذاشتند تا انقلاب اسلامی سربلند و جاودان بماند.

‌وی افزود:اگر میخواهیم یاد ومسیر امام (ره) متصل به امام زمان (عج) بشود باید تابعد رهبری و نظام جمهوری اسلامی باشیم چرا که این رمز موفقیت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد:مجاهدت و ایثارگری رزمندگان و تبعیت از رهبری باعث شد تا انقلاب اسلامی با اقتدار در مقابل دنیای استکبار بماند و لرزه بر اندام دشمن بیاندازد.

وی افزود:امروز دشمنان به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی مسیر خود را به خوبی شناخته و به سرعت در حال پیشرفت و پیشروی است.
 
 
 
ارسال نظرات