خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دشمنان بدانند تا انتقام خون سردار سلیمانی ازپا نخواهیم نشست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با گرامیداشت سالروز آغاز دفاع مقدس و یاد و نام شهدا، اظهارداشت: دشمنان بدانند تا انتقام شهدای عزیزمان بخصوص انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی را نگیریم ازپا نخواهیم نشست.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۱۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در جمع رزمندگان، ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان، افزود: امروز جنگ نظامی وجود ندارد ولی دشمن با عرصه های مختلف تلاش دارد با نظام جمهوری اسلامی مقابله کند.

وی یادآور شد: آنچه ما را در مقابل دشمنان پیروز می کند اطاعت از ولی امر مسلمین و وحدت همه جانبه است.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: در تبعیت از فرامین رهبری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همیشه آماده هستند و این آمادگی داری در چشم دشمنان است که جرات توطئه نظامی بر علیه کشور و ملت را ندارند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت جوانان و توجه به این قشر، گفت: نباید وقایع دوران دفاع مقدس به سل جدید منتقل شود و این قشر نه در هفته دفاع مقدس بلکه باید در طول سال با ارزش ها و ایثارگری های دفاع مقدس آشنا شوند.

حجت الاسلام آل هاشم  تاکید کرد:پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه های ارزشمندی هستند باید از ایثارگری ها و فداکاری های آن ها تجلیل و تجارب آن ها را به نسل جوان منتقل کنیم.

همیش رزمندگان، ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس هم اکنون در مصلای امام خمینی(ره) تبریز در حال برگزاری است که ارتباط زنده و آن لاین با رهبر فرزانه انقلاب از مهم ترین برنامه های آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها