فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع نیروهای مسلح شهرستان بن به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، رهبری حضرت امام(ره) و پیروی بی چون و چرای مردم و تکیه بر ایمان و تقوا را عوامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس بیان کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۲۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی افضلی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد خاطره شهدا در جمع نیروهای مسلح شهرستان بن، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکفتن غنچه های آزادی و معنویت در کشور اسلامی ایران، ابرقدرتهای دنیا از جهانی شدن این انقلاب و صدور آن به کشورهای منطقه سخت ترسیدند و تمام توان خود را به کار بستند تا بتوانند نهال نوپای انقلاب اسلامی را سرنگون سازند.

وی اظهار داشت: از مدتها قبل از شروع جنگ تحمیلی در 31 شهریور 1359، درگیریهای مرزی در نقاطی از مرزهای ما آغاز شده بود و در راستای مقابله با این ناآرامی ها شهدایی هم تقدیم شد که این تحرکات خود نشانگر عزم استکبار برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از تنومند شدن این نهال نوپا بود.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: بلوک شرق و غرب طبق یک محاسبه غلط صدام ملعون را تحریک کردند  تا بتوانند به قول خودشان ظرف یک هفته تهران را فتح کنند و انقلابی  را که امید مستضعفان جهان بود به زمین بزنند، اما با رهبری امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و پیروی بی چون و چرای مردم و تکیه بر ایمان و تقوا کار به جایی نبردند.

سردار افضلی تاکید کرد: اتاق های جنگ دشمن در طول این 40 سال همواره فعال بوده و هیچ تغییری در دشمنی شان با انقلاب ایجاد نشده است و با همان غیظ دنبال براندازی این نظام هستند ولی باید بدانند این مردم با هدایتهای رهبری و با توکل بر خدا همچون هشت سال دفاع مقدس پوزه استکبار جهانی را به خاک خواهند مالید.

فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: همانگونه که مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری قبل از تشکیل تیپ 44 در سال 1361، داوطلبانه و گروه گروه و دسته دسته به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و از حیثیت این نظام دفاع کردند، امروز نیز در فرمانبری از ولی امر مسلمین جان بر کف و آماده هستند تا نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در صحنه های مختلف  مردم نشان دادند که همواره  با شور و حرارت 8 سال دفاع مقدس آماده دفاع از نظام هستند.

ارسال نظرات