هشت سال دفاع مقدس، خاطره ای ماندگار از ایستادگی و غیرت ملت قهرمان ماست

فرماندار تنگستان گفت: هشت سال دفاع مقدس، خاطره ای ماندگار از ایستادگی، شهامت، شجاعت و غیرت ملت قهرمان ماست
کد خبر: ۹۲۷۷۲۲۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

پیام تبریک فرماندارتنگستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، عبدالحسین رفیعی پور فرماندار تنگستان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و بیان داشت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

فرماندار تنگستان افزود: زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

رفیعی پور ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، خاطره ای ماندگار از ایستادگی، شهامت، شجاعت و غیرت ملت قهرمان ماست که اولش با تجاوز دیو صفتان باطل آغاز شد و پایانش را شهدا، جانبازان و آزادگان با یاری خداوند متعال، تلالو آیه شریفه " ان الباطل کان زهوقا " را رقم زدند که یاد و خاطره آنها را پاس میداریم.

فرماندار تنگستان اظهار داشت: تنگستان دیار دلاور مردان بزرگی چون رئیسعلی دلواری و زایر خضرخان تنگستانی که همواره در برابر استعمار قد علم نمودند و در دوران مقدس نیز با جان و دل در راه دفاع از میهن اسلامی گام برداشته و افتخار آفرینی نمودند.

وی ابراز کرد: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، مردم عزیز تنگستان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز شهرستان ، تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسالت می‌نمایم.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار