جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران زمانمند و مکانمند نیست

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران زمان‌مند و مکان‌مند نیست! و این را امروزه به وضوح می‌توان حس نمود، چطور حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه بر رژیم غاصب صهیونیستی پیروز شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۴۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه بسیج بینالود با حضور سردار شفایی، جانشین سپاه امام رضا علیه السلام و جمعی از مسئولین شهرستان طرقبه شاندیز، بسیجیان و کارکنان این ناحیه در محل نمازخانه سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام رضا علیه السلام برگزار شد.

در ابتدای مراسم علی اصغر صوفی، فرمانده سپاه ناحیه بینالود ضمن عرض خوش آمد به حضار، گزارش مختصری از زحمات و خدمات بسیج این شهرستان در مدت دوسال گذشته قرائت نمود.

در ادامه سردار احمد شفایی به ایراد سخن پرداخت و عنوان نمود: شهرستان طرقبه شاندیز در تمامی زمینه‌ها از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و این اتحاد، همدلی و ولایتمداری مردمان این خطه است که تاکنون باعث پیشرفت چشمگیر این شهرستان در عرصه‌های مختلف بخصوص در اموری که بسیج در آن نقش داشته است بوده است.

وی اظهار کرد: این ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران که به حق هم به دفاع مقدس مشهور شده است جای بسی تأمل دارد! عزیزان دقت کنیم که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران که جنگ تحمیلی بر ما واقع شد مشکلات عدیده‌ای داشتیم، این مشکلات هم داخلی بوده مانند نفوذ‌ی ها، منافقین و وفاداران به شاه مخلوع پهلوی که هنوز بطور کامل از بدنه ارتش و نظام پاکسازی نشده بودند و هم خارجی مانند تحریم و بخصوص تحریم‌های شدید تسلیحاتی که حتی در ابتدای جنگ، سیم خاردار نمی‌توانستیم تهیه کنیم و در مقابل ما رژیم تا دندان مسلح بعث عراق که تمام استکبار جهانی یکپارچه و همه جانبه حامی او بودند قرار داشت.

شفایی افزود: ولی در تاریخ ثبت شد که ملت ایران و این انقلاب با تمام مشکلات کمر شکنی که داشته و دارد چه در طول جنگ تحمیلی و چه در این مدت ۴۲ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد از پا ننشسته و ناامید نشد و بلکه با ایمان بخدا، اتحاد و تلاش بی وقفه به در عرصه‌های مختلف بخصوص صنعت نظامی کار را از صفر شروع کرده و اکنون توانسته ایم با این پیشرفت‌ها دشمنان خود را به حیرت واداریم.

جانشین سپاه امام رضا علیه السلام تصریح کرد: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران زمان‌مند و مکان‌مند نیست! و این را امروزه به وضوح می‌توان حس نمود، چطور حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه بر رژیم غاصب صهیونیستی پیروز شد.چطور استکبار جهانی و مثلث عبری، عربی و غربی با مولود نحس خود این تروریست‌های تکفیری تلاش بسیاری در جهت بر هم زدن مرز‌های جغرافیایی و سیاسی در خاورماینه بخصوص در عراق، سوریه و افغانستان کرد، ولی نتوانست. چطور عربستان با این همه سلاح و مهمات و پشتیبانی‌هایی که از آمریکا و اسرائیل دریافت نموده، ولی هنوز پس از ۶ سال نتوانسته به نیت شوم خود در یمن برسد. سرچشمه‌ی همه این پیروزی‌ها در الگو قرار دادن ۸ سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ما امید داریم که به مدد الهی به اهداف عالیه و نهایی انقلاب اسلامی که همان نابودی کامل استکبار جهانی و تحقق زمینه برای ظهور امام عصر ارواحنا فداه می‌باشد برسیم.

خاطرنشان می‌گردد: در پایان، آیین اهدای لوح تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه جناب سرهنگ صوفی فرمانده سابق سپاه ناحیه بینالود برگزار شده و سرهنگ دوم روح الله پسندیده به عنوان فرمانده جدید این رده منصوب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها