فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام :

نیروهای مسلح با آمادگی کامل کنار مردم و مقابل دشمن هستند

سردار اکبری در آئین رژه خودرویی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرکرد، گفت: نیروهای مسلح با آمادگی کامل در کنار مردم و مقابل دشمن هستند.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۴۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در آئین رژه تلفیقی کمک مؤمنانه و یگان های محمول نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده است،  ایستادگی و مقاومت مردم ما  در مقابل دشمنان و استکبار جهانی بوده است.

سردار اکبری، فتنه های های گوناگون دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی را یادآوری کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی تا کنون  مقابل  ابرقدرت های شرق و غرب ایستاده است.

 فرمانده ارشد ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:  در 31 شهریور سال 59 ، حمله همه جانبه  رژیم بعث عراق از هوا، زمین و دریا به کشور ما آغاز شد، اما شیرمردان و شیرزنان ما در مقابل دشمن ایستادند و به تعبیر امام راحل، ما انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر کردیم.

سردار اکبری تصریح کرد: ما در 8سال جنگ تحمیلی مظلومیت خویش را به دنیا نشان دادیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب در هشت سال دفاع مقدس ما شکسته شد.

 وی، با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از دوهزار و 440 شهید استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس، از جمله سرداران، فرماندهان و امیران شهید این استان ولایتمدار، اظهار کرد: ما در جنگ 8 ساله پیروز شدیم، چون حضور داریم و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت های مهم منطقه و در سطح جهان است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با مقایسه پیشرفت های چشمگیر تجهیزات نظامی و آمادگی کامل نیروهای مسلح نسبت به اوایل پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس،  این توانمندی ها را مشت آهنین نظام مقدس جمهوری اسلامی  مقابل دشمنان دانست، که مرهون تدابیر مقام معظم رهبری است.

این مقام ارشد نظامی، از آمادگی کامل نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در قالب سپاه همیشه سرافراز قمربنی هاشم علیه السلام و نیروی مقتدر انتظامی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: امسال به دلیل وجود بیماری کرونا همچون سال های گذشته وجود نیروی انسانی در رژه محدود و لذا تلفیقی از امکانات و تجهیزات نظامی و کمک های مومنانه مردم استان چهارمحال و بختیاری در مقابل تمثال امام راحل با مقام معظم رهبری و شهدا مسئولین استان رژه خواهند رفت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در ادامه از جمع آوری بالغ بر 55 میلیارد کمک مردمی در راستای نهضت سراسری مواسات و کمک مؤمنانه خبر داد که در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گرفته و  گفت: امروز نیز بالغ بر 4هزار بسته معیشتی و یکهزار بسته لوازم التحریر که توسط بسیجیان جمع آوری شده و بسته های معیشتی دیگر که توسط جمعیت هلال احمر و کمیته امداد حضرت امام (ره) استان تهیه گردیده به شهرستان های مختلف ارسال می گردد تا در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: ما در کنار مردم هستیم تا زمانی که نیاز باشد همچون دوران دفاع مقدس، که مردم عزیز کشور ما پشتیبان رزمندگان و حامیان رزمندگان بودند و امروز این نیروهای مسلح و رزمندگان نیروهای مسلح تا هر جایی که نیاز باشد در کنار مردم هستند.

ارسال نظرات