خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان طبس:

انقلاب اسلامی ما معجزه قرن بود

امام جمعه طبس گفت: انقلاب اسلامی ما معجزه قرن بود و بعد از شروع انقلاب دشمنان جنگ تمام عیار علیه ما شروع کردند.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدی سبزواری امام جمعه طبس در مراسم دیدار مسئولین، رزمندگان، جانبازان و آزادگان با امام جمعه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت : انقلاب اسلامی ما معجزه قرن بود و بعد از شروع انقلاب دشمنان جنگ تمام عیار علیه ما شروع کردم و صدام گفته بود من به زودی در تهران مصاحبه خواهم کرد و طبق معادلات فیزیکی این حرف درست است ولی آنها چیزی که در این معادلات لحاظ  نکرده بودند امدادهای غیبی الهی و ایمان رزمندگان بود.

وی افزود :انقلاب ما معادلات جهانی را برهم زد و یکی از کشورهایی است که در منطقه حرف اول را می زند اگر در منطقه بخواهند تصمیمی گرفته شود باید یک طرف میز مذاکره ایران باشد.

امام جمعه طبس خاطر نشان کرد : امروز ما میوه های انقلاب را در کشورهای عراق ،یمن ، سوریه و لبان داریم می چینیم میتونیم و این اقتدار نتیجه مجاهدت رزمندگان ما در طول دفاع مقدس است.

وی یادآور شد : امروز خیانت به خون شهدا و آرمان‌های دفاع مقدس کم‌کاری درخدمت به مردم است امروز ما نباید حتی یک لحظه از خدمت به مردم غافل شویم.

حجتوالاسلام محمدی عنوان داشت : انقلاب اسلامی ماه شاخ دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکست و کشور ما میراث بر خون ۲۳۰ هزار شهید است.

وی افزود : انقلاب ما نتیجه تلاش های رزمندگان در طول دفاع مقدس است و آنها چراغ هدایت را روشن کردند و دشمن امروز به دنبال شکستن وحدت ماست تا با ایجاد تفرقه ولایت فقیه و قوای سه گانه بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار