خبرهای داغ:
دفاع همچنان باقیست، دفاع از ایران اسلامی ، دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و دفاع از ارزشها، دفاع از اسلام و دفاع از راه و خون شهیدان.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۵۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، سرهنگ رازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون  گفتند: هدف راهبردی و مشترک متجاوزان و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای در سال 1359 به گمان باطل خودشان ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود، چرا که ماهیت مستقل و استکبارستیز جمهوری اسلامی و همچنین به هم خوردن توازن قوا در منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین برآورد صدام خبیث از اوضاع داخلی ایران در سال 1359 به گونه ای بود که تصور می کرد در برابر نیروهای آماده ارتش عراق که از حمایت ها و پشتیبانی های دیگران برخوردار بودند، هیچ نیروی ایرانی قادر به مقاومت و ممانعت آنها نخواهد بود.

سرهنگ رازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون افزودند:امروز هم آمریکا و ایادی وابسته آن بخاطر پاره ای از مشکلات، وضعیت بیماری کرونا، وضعیت و نوسانات شدید قیمت اجناس و... که عمدتا بخاطر شیطنت و تحریم ظالمانه خودشان می باشد برآوردی مبنی بر موفقیت در تحریم های ظالمانه خود دارند و به گمان خودشان وباور تعدادی نوکر خود فروخته و معاند داخلی به دنبال راهبرد یکجانبه تحریم و اجماع جهانی بر علیه ملت مظلوم ایران اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون تصریح کرد:اما همچون دوران دفاع مقدس که عوامل اصلی آن پیروزی حول محورهای رهبری و فرماندهی الهی حضرت امام خمینی(ره) ، وفاق و وحدت ملی و مردمی بودن دفاع مقدس، انگیزه الهی رزمندگان،اعتماد به نفس فرماندهان و رزمندگان، شجاعت، صبوری، ایمان و توکل به خدای رزمندگان و امت حزب الهی و .... امروز هم به تاسی از دوران دفاع مقدس شکست راهبردی آمریکا در برقراری قانون ماشه نیازمند یک حرکت و برخورد انقلابی توسط آحاد مردم و قوای سه گانه با بکارگیری عوامل فوق می باشد.

لذا برخود لازم میدانیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس حمایت خود را از نیروهای انقلابی و پای کار در قوای سه گانه بویژه قوه مقننه جهت ارائه طرحی مناسب در صورت تحریم همه جانبه توسط آمریکا، خروج از همه تعهدات هسته ای ابراز می داریم.

ایشان در پایان به معرفی برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان ازجمله یادواره شهدا، غبار روبی مزار شهدا ،برگزاری شب خاطره ، تکریم خانواده شهدا ورژه موتوری و... از اهم برنامه های این هفته در شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار