خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۷۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

 به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از تسنیم، در پی درگذشت مرحومه حاجیه خانم نصرت همت ، مادر ارجمند شهید والامقام سردار حاج محمد ابراهیم همت فرمانده رشید و پرافتخار لشکر مقتدر محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

 

درگذشت ام الشهید مرحومه حاجیه خانم نصرت همت ، مادر ارجمند شهید والامقام سردار سرافراز و جادوانه شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده رشید و پرافتخار لشکر مقتدر محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس ، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

بی شک مجاهدت های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندی برومند که همواره نام و یاد او برای ایران و ایرانی موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید .

اینجانب این ضایعه را به بیت مکرم شهید همت و وابستگان به خانواده محترم این فقیده سعیده تسلیت می‌گویم و از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم ، صبر و شکیبایی مسألت دارم.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها