فرمانده سپاه بجستان در جمع اصحاب رسانه:

وظیفه جامعه مطبوعات ترویج فرهنگ رشادت و شهادت است

فرمانده سپاه بجستان تاکید کرد: وظیفه جامعه مطبوعات و اصحاب رسانه ترویج فرهنگ رشادت و شهادت و ایثاریست که از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس برای ما مانده است.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۸۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار عبدالله رفعتی در جمع اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل اتاق فرماندی ناحیه برگزار شد به شرح ۴۰ عنوان برنامه این ناحیه در ایام هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

در ابتدای این جلسه حجه السلام والمسلمین عباس عبداللهی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان  گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت گسترش پیداکند و این برای ما یک تکلیف شرعی ست

وی افزود: کسانی که رسالت خبرنگاری را برعهده دارند افسران جنگ نرم هستند و هر چه قصه تبلیغ معارف الهی و معارف دفاع مقدس کارشود جای شعف وخداقوت دارد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بجستان به جمله‌ای  مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند جنگ ما گنجینه تمام نشدنی است که باید دران غواصی کرد.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار عبداله رفعتی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بجستان ضمن تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس به رشادت و ایثار رزمندگان دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نقش شما عزیزان در انعکاس روحیه شهادت طلبی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس و حقایق ۸ ساله جنگ برای نسل جوان و نوجوان بی بدیل است.

وی افزود: وظیفه مجموعه بسیج و به طور واضح‌تر جامعه مطبوعات و اصحاب رسانه ترویج فرهنگ رشادت وشهادت و ایثاریست که از این بزرگواران برای ما مانده و می بایست به اطلاع و سمع جوانان و نوجوانان نسل جدید برسانیم.

فرمانده سپاه بجستان خاطرنشان کرد: در بازه زمانی دفاع مقدس، جنگ، جنگ سخت بود، ایران اسلامی عملا درمقابل کل جهان غرب ایستاده بود، تمام تحریم‌ها برعلیه انقلاب اسلامی بودکه رشادت‌ها وایثارگری‌های رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس باعث شد آن مرحله سخت را باموفقیت وسربلندی سپری کنیم و این‌ها بایدبه نسل جدید هم منتقل شود که این مهم وظیفه بازماندگان (رزمندگان؛ وایثارگران) دفاع مقدس وهم انتشار آن توسط اصحاب رسانه میباشد

وی گفت: شما اصحاب رسانه درحال حاضر درخط مقدم مبارزه بابدخواهان انقلاب هستید و سلاح قلم دردست شماست، شما نیروی مدافع حرم انقلابید و به گفته حضرت اقا پیش قراولان عرصه حفظ ارکان مقدس نظام هستید اول به خودم متذکر میشوم وبعد به شما که جایگاه خودمان راباید خیلی خوب درک کنیم وبرای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم تاان شاءالله فرداروزی درپیشگاه خداوند شرمنده شهدای عزیزمان نشویم
ارسال نظرات
پر بیننده ها