خبرهای داغ:

بیانیه مرکز راهبردی بسیج سپاه اسدآباد به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

مرکز راهبردی بسیج سپاه ناحیه اسدآباد به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۹۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

بیانیه مرکز راهبردی بسیج سپاه اسدآباد به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرکز راهبردی بسیج سپاه ناحیه اسدآباد به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وذکرهم بایام الله

فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا بتوان آحاد ملت غیور ایران و مردم شریف و بزرگوار شهرستان را با دستاوردها، برکات و درس‌های دفاع مقدس آشنا ساخت.

ملت مسلمان و شریف ایران جنگ‌های بسیاری را تجربه کرده و بیگانگان بارها سرزمین ما را عرصه تاخت و تاز خود قرار دادند و فرزندان رشید ملت همواره پرچم مقاومت و ایستادگی را در مقابل متجاوزان برافراشته و در برابر آنان سینه سپر کرده‌اند اما بی‌گمان باشکوه‌ترین حماسه دفاعی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس رقم خورده است.

آنچه دفاع مقدس را در کارنامه دفاعی این ملت برجسته و بی‌مانند ساخته ناکامی دشمن در دستیابی به اهداف تجاوز، به ویژه جدا کردن بخشی از خاک ایران عزیز بوده است و این پیروزی برای همیشه تاریخ سندی پر افتخار برای کشور به یادگار خواهد ماند.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با امام شهیدان خمینی کبیر رحمت الله علیه و بیعت با خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) اعلام می‌دارد که همواره در راستای خط سرخ شهیدان عزیز و در بیعت با ولی امر زمان خود همچون کوهی استوار در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی ایستاده و با بهره‌گیری از بصیرت انقلابی، حافظ دستاوردهای ارزشمند دوران مقدس بوده و تمام تلاش خود را جهت انتقال تجربیات ارزشمند این دوران به نسل جوان به کار خواهد بست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات