خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه خواهران حضرت زینب (س) شهرستان سرخه گفت: امروز نیز همچون زمان دفاع مقدس ملت ما در برابر تحریم و دشمنانن با صلابت ایستاده اند و قامت خم نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۲۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
ملت ما با صلابت ایستاده اندطاهره فیض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار داشت: جبهه‌های جنگ فقط محل عملیات نظامی نیست بلکه مکتب پرورش انسان‌های فرهیخته است و این انسان‌های وارسته و والامقام در مکتب دفاع مقدس تربیت شدند.
وی تصریح کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس تمام دنیای کفر در مقابل ایران ایستاد تا مقاومت مردم را بشکند، ولی در مقابل اراده مردم ایران ناتوان ماند. در این ایام بار دیگر ملت عزیز ایران با صبر و استقامت در برابر توطئه‌های مستکبران و با اعتماد به جوانان مسیر تعالی، توسعه، آزادی خواهی و آرمان شهدای گرانقدر را ادامه خواهند داد.
در طول این مدت تمام رسانه‌های غربی با ایجاد جنگ روانی و با کمک نفوذی هل خواستند مقاومت ملت ایران را بشکنند، ولی مردم در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند
وی با بیان اینکه منبع این قدرت مردم ایران از یک سرچشمه الهی نشأت گرفته است، اضافه کرد: این منبع الهی همان شهدا هستند و به راستی شهدا مظهر قدرت و اقتدار ملت ایران هستند.
فرمانده پایگاه خواهران حضرت زینب (س) شهرستان سرخه افزود: اگر در ابتدای انقلاب اسلامی با جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه کشور مواجه شدیم امروز نیز در شرایط جنگ تحمیلی تحریمی ظالمانه قرار داریم و کسانی که دلشان برای این نظام می‌تپد امروز باید همچون رزمندگان جنگ تحمیلی برای مقابله با این تحریم‌ها تلاش کنند.
فیض تاکید کرد: به دلیل نگرانی از شیوع این ویروس امسال برخی برنامه‌های مرسوم در هفته دفاع مقدس برگزار نمی‌شود، اما می‌توان این محدودیت را به فرصت تبدیل کرد و ویژه برنامه‌های جدیدی را طراحی کرده ایم.
وی با اشاره به برنامه‌های شاخص در هفته دفاع مقدس بیان داشت: بزرگداشت هفته دفاع ویژه اعضای شورا، دیدار با نسل قدیم شورا با نسل جدید، خاطره گویی، مسابقه پیامکی ومجازی «با این ستاره ها» ویژه نوجوانان وجوانان، میثاق با شهدای دفاع مقدس، ویژه برنامه روز شهادت حضرت رقیه (س) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه جوانان ونوجوانان با هدف معرفی راه ومنش شهدا به نسل جوان و جذب آنان به سمت شهداست.
فرمانده پایگاه خواهران حضرت زینب (س) شهرستان سرخه در ادامه افزود: پیاده روی به مناسبت هفته دفاع به مقصد بقعه پیر غریب، اهدای شاخه گل وتجلیل از خانواده شهدا و «اهدا خون اهداء زندگی» به مناسبت هفته دفاع در این برنامه جهاد گران زینبی به پایگاه انتقال خون رفته و به نیت شهدا دفاع مقدس خون اهدا خواهند کرد.
فیض خاطرنشان کرد: همچنین در فضای مجازی هم دوستان هر روزبا ۶ شهید از ۳۲ شهید پایگاه میثاق می‌بندیم وحداقل به یک وصیت به طور جمعی عمل و همراه با ۳۲ نفر از اعضای پایگاه به نیت هر شهید زیارت عاشورا وقرآن قرائت خواهیم کرد.
وی یادآور شد: امسال با توجه به درگیر بودن با بیماری منحوس کرونا تمام برنامه‌های حضوری با افراد محدود و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام خواهد شد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها