خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: وحدت مردمی، ایمان، انگیزه الهی و حرکت جهادی فرماندهان از عوامل مهم پیروزی جنگ تحمیلی بود که با پشتیبانی امام خمینی(ره) توانستند برگ زرینی در تاریخ نظام و انقلاب به ثبت برسانند.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۷۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان رزمنده بازنشسته سپاه که هزمان با سراسر کشور در محل حسینیه شهید سلیمانی این شهرستان برگزار شد،گفت: دفاع مقدس یادآورخون های سرخ شهدای عزیزی است که درخت شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند

وی افزود: دفاع مقدس یادآور دلاور مردی ها، از خود گذشتگی ها و ایثار گری های رزمندگان و جوانان عزیز است که نه در مقابل رژیم بعث عراق بلکه در مقابل استکبار جهانی ایستادند و مقاومت کردند وبرگ زرینی بر دفتر نظام و انقلاب حک کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات، با بیان این که امنیت و آسایش امروز ما به واسطه رشادت ها و دلاورمردی های پاسداران و شهداست گفت: اگر امروز این عزت و اقتدار و آسایش در نظام حکم فرماست به برکت خون شهدا و رشادت های ش رزمندگان دفاع مقدس است.

وی خطاب به بسیجیان و رزمندگان حاضر در جلسه گفت: شما عزت آفرینان دفاع مقدس هستید که ایثار، شهادت طلبی، دشمن شناسی، ولایت مداری و بصیرت را از مکتب عاشورا آموخته  اید.

فرحبخش ثانی اظهار کرد: وحدت مردمی، ایمان، انگیزه الهی و حرکت جهادی فرماندهان از عوامل مهم پیروزی جنگ تحمیلی بود که با پشتیبانی امام خمینی(ره) توانستند برگ زرینی در تاریخ نظام و انقلاب به ثبت برسانند.

 در این  مراسم از 40 پاسدار بازنشسته تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها