خبرهای داغ:

پیام تسلیت نماینده شاهرود در مجلس در پی ارتحال جانباز دفاع مقدس حسینی میغان

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در پیامی عروج ملکوتی جانباز رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت سیدحسین حسینی میغان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۷۷۴۵۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی ارتحال جانباز دفاع مقدس سیدحسین حسینی میغان، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون
با تأثر فراوان اطلاع یافتم که دوست خوب و همرزم قدیمی، انسان وارسته و مومن و رزمنده دلاور، برادر شهید عظیم‌الشأن، حاج سید حسین حسینی میغان جمع ما خاکیان را ترک و به حلقه برادر و یاران شهیدش پیوست.
بی شک این برادر با ایمان، پدر والامقام و برادران انقلابی‌اش از زمره مجاهدان گمنامی بودند که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.
اینجانب عروج ملکوتی آن جانباز رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به خانواده معزز، برادر عزیزم جانباز سرافراز سید میرهاشم حسینی، مردم شهید پرور شهرستان شاهرود و نیز همرزمانش تسلیت عرض می‌نمایم و از پیشگاه خداوند متعال براى ایشان علو درجات و همنشینی روح آسمانی‌اش با ارواح طیبه شهدای کربلا را مسئلت دارم.
لازم به ذکر است،مرحوم سیدحسین حسینی میغان معروف به سید مرگ بر شاه از مبارزان انقلاب اسلامی و رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس شهرستان شاهرود بود که بر اثر ابتلا به بیماری همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار