خبرهای داغ:

پیام مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دالاهو

حجت الاسلام محمدی: هفته دفاع مقدس رایادآور رشادت های دلیرمردانی است از جنس بلور، خوب فرشتگانی انسان نما که با انفاق تمام هستیشان،به مقام بالای برّ رسیدند و دست از جان شیرین شستند، تا جاودانه بمانند و راهنما شوند.
کد خبر: ۹۲۷۷۴۶۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو:مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دالاهو به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیامی صادر کردند؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

وأعدّوا لهمْ ما اسْتطعْتمْ منْ قوّةٍ ومنْ رباط الْخيْل ترْهبون به عدوّ اللّه وعدوّكمْ وآخرين منْ دونهمْ لا تعْلمونهم اللّه يعْلمهمْ ۚ ...(انفال/۶۰)

31 شهریور ماه، یادآور رشادت های دلیرمردانی است از جنس بلور، خوب فرشتگانی انسان نما که با انفاق تمام هستیشان،به مقام بالای برّ رسیدند و دست از جان شیرین شستند، تا جاودانه بمانند و راهنما شوند.

و اینک مائیم و میراث گرانسنگشان، انتظارات ارزشمندشان و امیدهای بحقشان که باید بکوشیم تا درمانده از رسیدن به آنها نمانیم و شرمسارشان نگردیم.

امسال در حالی چهلمین سال آغاز این مبارک هفته مقدّس را گرامی می داریم که جای خالی سردار سرافراز عرصه دفاع، و امید مظلومان،سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را بیش از همیشه احساس می کنیم و نیز شاهد تجدید صحنه های ایثار و حماسه در خط مقدم حراست از سلامت امّت در برابر این ویروس فراگیریم که این خود هفته متفاوتی را رقم زده است.

اینجانب،پاسداشت نکوی ارزش های انقلاب را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی،نیروهای مسلح،بسیج همیشه در میدان و تمامی یادگاران ۸ سال دفاع مقدس تبریک عرض نموده، علو درجات شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی،مدافعان عرصه دفاع از حرم و وطن و سلامت را از خدا مسئلت می نمایم و به روح شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی درود و صلوات می فرستم.

ارسال نظرات