خبرهای داغ:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در کانون فرهنگیان آبیک

دفاع مقدس با تکیه بر معنویت، تحکیم وحدت ملی را به ارمغان آورد

حجت الاسلام جامکلو بیان کرد:دفاع مقدس با تکیه بر معنویت و شکوفایی استعدادها تحکیم وحدت ملی را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۲۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام محسن جامکلو رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در کانون فرهنگیان شهید خورانی آبیک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دوره دفاع مقدس یکی از مقاطع فراموش نشدنی و بی‌نظیر تاریخ ایران است و مردم ایران در شرایطی که تازه با نهضت اسلامی خود توانسته بودند و حکومت جدید را در کشور تشکیل دهند.

وی گفت: هنوز ساختارهای سیاسی و نظامی جدید در آرایش نداده بودند و تحت فشارهای تبلیغاتی و اقتصادی برخی قدرت های بزرگ بودند آشوب‌های داخلی در بعضی نقاط کشور در جریان بود دچار تهاجم نظامی ارتش عراق شدند.

رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در کانون فرهنگیان آبیک افزود: با هدایت و رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی و ایستادگی مردم و مجاهدت رزمندگان اسلامی دشمن شکست خورد و جمهوری اسلامی ایران در پایان جنگ نتایج و دستاوردهای بزرگی از جمله تقویت خودباوری رشد باورهای دینی مدیریت دفاع مقدس با تکیه بر معنویت و شکوفایی استعدادها تحکیم وحدت ملی را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام جامکلو در خاتمه تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیتی بود که بتواند جوهری خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد

ارسال نظرات
پر بیننده ها