خبرهای داغ:

نواختن زنگ ایثار و مقاومت در شاهرود+ تصاویر

آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور مسوولان محلی و خانواده معظم شهدا در دبیرستان دوره اول شاهد شهید جواد ابراهیمی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۳۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور مسوولان محلی و خانواده معظم شهدا در دبیرستان دوره اول شاهد شهید جواد ابراهیمی شاهرود برگزار شد.
معاون استاندار و فرماندار شاهرود در این آیین گفت: همانطور که با رشادت و ایثار ملت ایران هجمه دشمنان در دفاع مقدس راه به جایی نبرد در جبهه فرهنگی و اقتصادی نیز توطئه دشمنان با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت محکوم به شکست است.
نادر فخری با بیان اینکه ۲۱۳ هزار شهید دوران دفاع مقدس از عزت و آب و خاک این مملکت دفاع کردند، ادامه داد: بیش از ۳۲ هزار شهید دانش آموز و هفت هزار و ۵۴ شهید زیر ۱۴ سال اخلاص، بصیرت وشجاعت خود را در دفاع از میهن و اسلام به رخ جهانیان کشیدند.
وی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب، دشمنان واستکبار جهانی ضربه زدن و بی اعتمادی به نظام اسلامی را هدف گذاری و برنامه ریزی کرد که اقدامات آن‌ها با هوشیاری مردم خنثی  شد.
فخری وظیفه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را انتقال ارزش‌ها، فداکاری ها، ایثارگری و رشادت‌های ملت ایران به نسل چهارم و پنجم انقلاب برشمرد.
به گفته وی، همت و تلاش مضاعف برای حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس نیاز امروز جامعه است و نسل جدید باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش در تاریخ انقلاب و ۴۰ سال دفاع مقدس به عزت، اقتدار و سربلندی بیش از پیش این کشور همت گمارد.
در این مراسم با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و سایر مسئولین نظامی و انتظامی از تعدادی از رزمندگان و ایثار گران دوران دفاع مقدس آموزش و پرورش شهرستان با اهدای لوح تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها