خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

اهدا لوازم التحریربه دانش آموزان محروم شیروان

فرمانده سپاه شیروان گفت: دانش آموزان محروم و نیازمند این شهرستان از لوازم التحریر رایگان برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۶۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، «عباسعلی ریحانی» اظهارداشت: با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، 900 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و محروم این شهرستان توزیع شد.

 

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: این تعداد بین ۹۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مدارس و مناطقی که آسیب های اجتماعی زیادی داشتند، توزیع شده است.

 

ریحانی عنوان کرد: در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه با همکاری سپاه، بچه های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان این تعداد لوازم التحریر در دو مرحله در گروه های هدف دانش آموزی مقاطع ابتدایی و متوسطه توزیع شد که این کمک ها از سوی خیرین، پایگاه ها و بسیج همچنان ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی از اقشار و کسبه در این زمینه فعال هستند و تاکنون کمک های بسیار خوبی کرده اند و استقبال خوبی داشته اند که این اقلام شامل دفتر، مداد، مداد تراش، مداد پاک کن، مداد رنگی، خط کش و خودکار است و  هزینه خرید این تعداد لوازم در مجموع کل ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

 

فرمانده سپاه شیروان تصریح کرد: خوشبختانه امسال و با فعالیت و حضور خیرین و سایر اقشار در این امر خداپسندانه که با مشارکت و تخفیف های ویژه از سوی فروشنده های کیف و کفش و نوشت افزار همراه شده، شرایط متفاوتی در مقایسه با آغاز سال تحصیلی سال های گذشته برای دانش آموزان نیازمند رقم زده شد.

 

در سال تحصیلی جدید ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار