دفاع مقدس نماد مجاهدت پیروزمندانه ملّت ایران در قرن معاصر است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس هشت ساله ما در برابر جهان استکبار، نماد مجاهدت پیروزمندانه ملّت ایران در قرن معاصر است.
کد خبر: ۹۲۷۷۷۱۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)
جهاد و شهادت، عامل حیات و سرزندگی جامعه‌ی انسانیت و رمز بالندگی آزادگان و رادمردان تاریخ است. در سایه‌ی جهاد است که زندگی از حالت سکون و رکود خارج می‌گردد و حیات انسان، هم برای خود و هم برای سایر هم‌نوعان آنهم در راه رسیدن به اهداف عالیه و تحقق آرمان‌های مقدّس، هدفمند و ارزشمند می‌شود. حیات طیّبه‌ی انسانی، آنگاه محقق می‌شود که مجاهدت سرسختانه و بی‌امان و خستگی‌ناپذیر در راه خدا و در همه‌ی زمینه‌ها، مبنای همه‌ی فعالیت‌های فردی و اجتماعی انسان قرار گیرد که در این صورت، تمام تار و پود جامعه از شادابی و طراوت معنوی آکنده می‌شود و روحیه‌ی رخوت و سستی و زبونی از فضای جامعه، رخت بر می‌بندد.
دفاع مقدّس هشت ساله‌ی ما در برابر جهان استکبار و استبداد و صهیونیسم، نماد نمایان مجاهدت الهام‌بخش و پیروزمندانه‌ی بزرگ‌ملتی است که در جریان نهضت و انقلاب اسلامی قرن معاصر، به هر آنچه که غیرخدا بود، پشت کرد و حاکمیت طواغیت را وانهاد و در سایه‌ی ایمان به خدا، وحدت و یکپارچگی و رهبری‌های پیامبرگونه‌ی بزرگ بت شکن زمان حضرت امام خمینی (ره)، تاج گران‌بهای حاکمیت الله و عبودیت در برابر او را بر سر نهاد و نظام ظالمانه‌ی حاکم بر جهان را به چالش کشید.
ما در هشت سال دفاع مقدّس، در تمام هنگامه‌ها و مقاطع سخت و سهمگینی که بر ما گذشت، پیام مقدّس انقلاب اسلامی خود را در سایه‌ی صلابت، استواری و استقامت خود به دنیا صادر کردیم و تمام صحنه‌های جنگ نابرابر را به مدد جهاد مقدّس و اخلاق‌مدارانه‌مان، به صحنه‌ی تبلور و تجلّی فضایل ناب و الهام‌بخش ملت سربلند و پرافتخار خود تبدیل نمودیم و فریاد بلند «مارَاَیْتُ اِلاّ جَمیلاً» را بر گوش و هوش همه‌ی جهانیان، طنین‌انداز کردیم. بدین دلیل است که به فرمود: ه‌ی رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خاطرات جنگ، گنجینه‌ی تمام نشدنی فضایل ملت است.
ما امروز، توانمند‌تر، باتجربه‌تر، شکست‌ناپذیر و پرصلابت‌تر از همیشه، در راه تحقق گام دوم انقلاب که در حقیقت، ادامه‌ی همان حماسه‌ی دفاع مقدس، اما متناسب با مقتضیات زمانه‌ی کنونی است، به سمت تحقق آرمان‌های مقدس و صیانت از میراث گران‌بهای امام راحل عظیم الشّأن (ره) و خون‌های پاک شهیدان به خون خفته‌ی راه اسلام، انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم و حریم مقدّس اهلبیت طاهرین (ع)، سرسختانه و پیروزمندانه، می‌رزمیم و روح بلند سردار شهید سلیمانی این سیدالشّهدای جبهه‌ی مقاومت اسلامی را با شعار بلند «ما ملت امام حسینیم» تا نابودی همه‌ی مظاهر استکبار و صهیونیسم و در رأس آن‌ها آمریکای جهان‌خوار و رژیم غاصب صهونیست، در بیان و بنان خود، متجلّی می‌سازیم.
اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبد الله الحسین (ع) و یاران با وفایش، فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدّس را با تمام وجود گرامی می‌دارم و با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام امت (ره) و همه‌ی شهدای عزیز این دوران پرافتخار، به همه‌ی رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان هشت فصل عشق و حماسه و ایثار و خانواده‌های محترم و معزز آنان به خصوص از دیار دین‌مدار و قهرمان‌پرور بوشهر، ادای احترام می‌کنم و امیدوارم همه‌ی ما بتوانیم دست در دست هم و در سایه‌ی عمل به تدابیر و منویات امامین انقلاب، ادامه‌دهندگان شایسته‌ای برای راه سعادت‌مند شهدا باشیم.
برادر شما
سرتیپ‌دوم پاسدار علی رزمجو
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر
انتهای پیام/
ارسال نظرات