امام جمعه تربت جام در مراسم تقدیر از پیشکسوتان جهاد و شهادت:

رهبری معظم انقلاب نماد یکپارچگی و قدرت ملت ایران است

امام جمعه تربت جام تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب نماد یکپارچگی و قدرت ملت ایران است لذا یکی از اهداف دشمن حمله به رهبری است.
کد خبر: ۹۲۷۷۷۵۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با اولین روز ازهفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان دفاع مقدس با حضورامام جمعه شهرستان و امام جمعه اهل سنت، مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی در محل مصلی الغدیر تربت جام باشکوه خاصی برگزار شد.

در این محفل معنوی امام جمعه تربت جام با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری سالارشهیدان و اهل بیت پیامبر (ص) گفت: در دفاع مقدس ملت انقلابی ایران جنگ‌جهانی سوم را با پیروزی و موفقیت پشت سر گذاشتند و برای جنگ جهانی چهارم و دفاع از اسلام و ارزش‌های دفاع مقدس آماده‌تر از هر زمان و مکانی است.

حجت الاسلام معتمدی فربا اشاره به مولفه‌های دفاع مقدس افزود: مردم ولایت مدار و انقلابی ایران از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی است که در بهترین حالات آماده و تاثیرگذار در سایر موارد در سطح منطقه و جهان هستند.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد امید را در ملت ما ریشه‌کن کند لذا همه وظیفه دارند اعتبار سازی کنند.

وی با اشاره به اهداف دشمن از حمله به رهبری نظام خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب قرص و محکم از ارزش‌های انقلاب، اصول، دستاورد‌ها، عزت و اقتدار نظام دفاع می‌کند و تمام فتنه‌هایی که دشمنان برعلیه نظام اسلامی داشتند آنان را ناکام گذاشته است.

وی تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب نماد یکپارچگی و قدرت ملت ایران است که باید حفظ کنیم و دشمنان بدانند که انقلاب اسلامی با پشتوانه ملت انقلابی به راهش ادامه می‌دهد.

در این مراسم پس از استماع سخنان مقام معظم رهبری از تعدادی پیشکسوتان جهاد و شهادت دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار