مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نهمین خانه هلال شهرستان خرم دره در کارخانه مینو و دهمین آن در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۷۶۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ شهرام میرزایی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح خانه‌های هلال شهرستان خرم دره در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی افزود: شرکت صنعتی مینوی خرمدره با بیش از یکهزار و ۴۰۰ نیرو است که یکی از اهداف خانه‌های هلال گسترش آموزش‌های همگانی و کمک‌های اولیه در سطح جامعه است که به طبع این کارخانه می‌تواند یکی از جامعه هدف هلال احمر برای توسعه این آموزش‌ها باشد.

وی تاکید کرد: در فاز دوم خانواده‌های کارکنان این شرکت تحت پوشش آموزش‌های همگانی و کمک‌های اولیه هلال احمر در خانه هلال قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به حتم با توسعه آموزش‌ها در خانه‌های هلال، نحوه مقابله با حوادث و مدیریت آن بویژه در ساعت‌های اولیه منجر به کاهش خسارت‌های جانی و مالی سوانح می‌شود.

همه پرسنل شرکت مینوی خرمدره تحت پوشش آموزش‌های هلال احمر قرار می‌گیرند

مدیرعامل شرکت صنعتی مینوی خرمدره نیز در ادامه اظهار داشت: این شرکت با داشتن بیش از یکهزار و ۴۰۰ نفر پرسنل محیط صنعتی بزرگی است.

محمدتقی قلندر لک خاطرنشان کرد: همکاری با هلال احمر و راه اندازی خانه هلال موجب بهره مندی این تعداد نیرو از آموزش‌های تخصصی همگانی و کمک‌های اولیه در مقابله با حوادث خواهد شد.

وی یادآوری کرد: در تلاش هستیم همه پرسنل شرکت صنعتی مینوی خرمدره از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند و در مرحله بعد نیز خانواده‌های آن‌ها تحت پوشش این آموزش‌ها قرار بگیرند.

فرماندار شهرستان خرم دره ضمن قدردانی از مدیر عامل هلال احمر در خصوص توسعه خانه‌های هلال گفت: در این شهرستان با پیگیری‌های مجموعه هلال احمر از سال گذشته ۱۳ خانه هلال در روستا‌های پرجمعیت، اماکن تولیدی و مراکز بزرگ شهری راه اندازی و فعال شده اند.

حجت محمدی ادامه داد: راه اندازی و فعالیت خانه هلال در شرکت صنعتی مینوی خرمدره اقدامی ارزشمند است چرا که بیش از یکهزار و ۴۰۰ نیروی این مجموعه و خانواده‌های آنان تحت پوشش آموزش همگانی و کمک‌های اولیه قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: در سطح شهرستان خرمدره و با همکاری هلال احمر و شورای اجرایی کمک خواهیم کرد در همه روستاها، مجموعه‌های صنعتی و امکان پرجمعیت خانه هلال راه اندازی شود.

فرماندار شهرستان خرمدره گفت: با فعالیت این خانه‌ها اعضای آن‌ها تحت پوشش آموزش‌های ویژه هلال احمر قرار گرفته و مدیریت در ساعت اولیه حادثه را به نحو درست و اصولی انجام خواهند دارد تا شاهد خسارت‌های جانی و مالی نباشیم.
 
محمدی ادامه داد: راه اندازی خانه هلال از سال گذشته به بخشداران و دهیاران ابلاغ و تاکید شده است.

وی اضافه کرد: راه اندازی هشت خانه‌های هلال در سطح روستا‌های پرجمعیت انجام و با استقبال روستاییان مواجه شده و از آموزش‌ها نیز بهره مند می‌شوند.

فرماندار شهرستان خرمدره گفت: از ظرفیت خانه‌های هلال در روستا‌ها در اطفای حریق توانستیم استفاده کنیم و اسمال میزان آتش سوزی مراتع و مزارع به شدت در سطح شهرستان کاهش یافته است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان در ادامه خانه هلال حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمدره افتتاح شد.
ارسال نظرات