کاوه و حسن وحیدی راد در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی جام پایتخت، به مدال طلای بخش تیمی و برنز بخش انفرادی دست یافتند.
کد خبر: ۹۲۷۷۷۸۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاوه وحیدی‌راد که در این مسابقات در بخش تیمی به مدال طلا دست یافته بود متولد ۱۳۴۴ از میانه بوده که تکواندو را در سال 1358 زیر نظر استاد فرهنگ اطهری آغاز کرده است.

   از عنوان‌های کسب شده وی می‌توان مدال طلای تیمی دو نفره مردان بالای ۳۱ سال مسابقات بین‌المللی پومسه مجازی- تهران ایران، قهرمان و نائب قهرمان در لیگ دسته یک کشوری در سال‌های مختلف، بازیکن راه یافته به لیگ برتر پومسه کشوری در ۲ دوره، مقام سوم کشوری در رشته هانمادانگ و چندین مقام اول تا سوم هانمادانگ در استان‌های تهران و البرز‌(سال 1393-1394) اشاره کرد.

   کاوه وحیدی‌راد دارای مدرک دان ۷ و مربیگری بین‌المللی از کوکی وان بوده و همچنین داور رسمی پومسه از فدراسیون تکواندو ایران است.

   وی قهرمان پومسه استان آذربایجان‌شرقی است و  دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی(رشته فیزیولوژی ورزشی می‌باشد.

   حسن وحیدی‌راد برادر کاوه نیز‌ در مسابقات جام پایتخت به یک طلا تیمی و یک برنز انفرادی دست یافت.

   حسن وحیدی راد متولد ۱۳52 در شهر میانه است که تکواندو را در سال 1364 زیر نظر استاد و برادر خود کاوه وحیدی راد شروع کرده است.

   ‌از عنوان‌های کسب شده وی می‌توان مدال طلای تیمی دو نفره مردان بالای ۳۱ سال مسابقات بین‌المللی پومسه مجازی- تهران ایران، مدال برنز رده زیر 50 سال مسابقات بین‌المللی پومسه مجازی- تهران ایران، مدال نقره مسابقات پومسه مجازی فدراسیون تکواندو در خرداد 1399، ‌ قهرمانی‌(5 مورد) و نایب قهرمانی(3 مورد) در مسابقات هانمادانگ در استان های تهران و البرز در سال‌های 1393-1394،  ‌قهرمان انفرادی و  برنز تیمی در لیگ دسته یک کشوری در سال 1398 و  بازیکن راه یافته به لیگ برتر پومسه کشوری اشاره کرد.

   وی دارای مدرک کمربند دان 6 از فدراسیون تکواندو ایران و دارای مدرک دان 4 از فدراسیون جهانی تکواندو بوده و مربی(درجه 2) و داور رسمی پومسه از فدراسیون تکواندو ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها