خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در گفت و گو با بسیج:

دفاع مقدس به خاطر بروز صفات الهی و انسانی ماندگار شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، مهم ترین عامل ماندگاری دفاع مقدس را بروز صفات الهی و انسانی در وجود رزمندگان سپاه اسلام عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۸۰۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نبردی استثنایی با لحظه های پر از خطر اتفاق افتاد که نتایج آن بسیار شگفت آور است.

وی افزود: رزمندگان اسلام با توجه به رشادت ها و شهامت های فراوان، قوانین الهی را رعایت کرده و با دشمن رفتاری انسانی و اسلامی داشتند که این امر در نوع خود بی نظیر است.

حجت الاسلام صمددوخت اضافه کرد: این امتیازات الهی بود که دفاع مقدس را ممتاز و ماندگار کرد، .دل های رزمندگان اسلام در این دوران فقط متوجه خدا بود که توانستند عملیات های بزرگ را به سرانجام رسانده و پیروزی نهایی را برخود رقم بزنند

وی، رهبری آگاهانه امام راحل، خضوع، خشوع و اطاعت پذیری رزمندگان اسلام، توکل بر خدا و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران در دوران دفاع مقدس را از مهم ترین عوامل پیروزی جبهه حق برشمرد.

حجت الاسلام صمددوخت اظهار کرد: دفاع مقدس متعلق به همه قشرهای مردم است چون در آن دوران همه مردانه برای دفاع از اسلام و قرآن و شکست دشمن بعثی به میدان آمده و از جان و مال و ناموس خودشان گذشتند و عزت و امنیت و اقتدار برای ما به ارمغان آوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای معرفی افتخارات ملت حسینی در دوران دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ شهیدان، ایثارگران و آزادگان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار