خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج مهندسین استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سازمان بسیج مهندسین استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۸۲۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
بیانیه سازمان بسیج مهندسین استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج مهندسین استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکم‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

۳۱ شهریور ماه ۵۹ هرچند سرآغاز تهاجم وحشیانه و نیابتی رژیم بعثی صدام برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی نوپای کشور بزرگ و ملت رشید ایران قرارگرفت، اما در تاریخ کشورمان به نقطه شکوفایی و درخشندگی عزم و اراده ملی و همه جانبه ملت ایران برای مقاومت و پایداری برابر نقشه شیطانی نظام سلطه و استکبار جهانی تبدیل شد.

سازمان بسیج مهندسین استان همدان با صدور  بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و چهلیمن سالگشت آغاز مقاومت و پایداری افتخار آمیز ملت ایران در جنگ تحمیلی ۸ ساله؛ پیروزی مقتدرانه انقلاب اسلامی در برابر دشمنی‌های  استکبار، نقاق و عناصر خود فروخته داخلی  و نیل نظام جمهوری اسلامی به قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را مرهون جاری بودن حماسه دفاع مقدس در عینیت جامعه اسلامی دانست.

تمسک به فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس نیاز همیشگی جامعه ایران به ویژه نسل جوان و آینده‌ساز کشور، برای تداوم راه پر فروغ شهیدان و حماسه‌سازان انقلاب اسلامی توصیف و افزوده شده است: جاری بودن روح مقاومت در جامعه، سرمایه‌ای پایان ناپذیری را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار داده است و طی چهل سال که ازعمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد  ملت رشید ایران توانسته‌اند را در مواجهه با چالش‌ها، بحران‌ها و مشکلات تحمیلی ناشی از سناریو‌های جبهه معاندین نظام به ویژه در عرصه تحریم‌ها و تهدید‌های استکباری به سلامت عبور نمایند.

قدرت بازدارندگی دفاعی و بالندگی علمی امروز جمهوری اسلامی که جایگاه برتر منطقه‌ای و ایفای نقش بازیگری فرامنطقه‌ای را برای ایران رقم زده و قدرت‌های بین المللی را به تکریم وتحسین ایران اسلامی وادار ساخته است، محصول حماسه جهاد و شهادت‌طلبی تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس و مقاطع پس از آن است.  

اینک در آغاز گام دوم انقلاب بسیج افتخار دارد تحت زعامت داهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) همچون دوران دفاع مقدس تمامی همت و مساعی خود را جهت ارتقاء و افزایش قدرت و توان دفاعی و به کارگیری دانش روز و شکستن سد تمامی تحریم‌های ظالمانه با دستان با کفایت جوانان غیور میهن اسلامی به کار‌گیرد و با تیزبینی و دقت نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب را رصد و آنان را خنثی کند.

اکنون این گنجینه ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران، همانطور که امام راحل عظیم الشأن پیش‌بینی می‌کردند، با هدایت خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مرز‌های جغرافیایی را درنوردیده و با بیداری ملت‌های مسلمان و نیز غیرمسلمانان تحت ستم سراسر گیتی، شگفتی، هراس و استیصال را به کانون‌های نامشروع قدرت جهانی تحمیل کرده است به طوری که از فرط ناتوانی اقدامات سخیف و غیرانسانی همچون توهین به مقدسات را در دستور کار خویش قرار می‌دهند.

شهادت سید الشهدای مقاومت شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی در طلیعه شروع گام دوم انقلاب موجب  تقویت روحیه ایثار و مقاومت جوانان رشید این مرز و بوم گردید و ریخته شدن خون این شهید نوید بخش پیروی جبهه مقاومت و زوال استکبار و نوید بخش فرا رسیدن  پایان عمر ننگین رژیم غاصب اشغالگر قدس می‌باشد  هرچند که مزدوران و حاکمان به ظاهر مسلمان کشور‌های منطقه با آشکارسازی روابط خود با رژیم جعلی اسرائیل به دنبال کسب اعتبار برای خود و این غده سرطانی می‎‌باشند،   البته نوید پیروزی بزرگ را خداوند قادر و متعال برای مومنین واقعی را وعده کرده است (جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا) و شرط تحقق این پیروزی ایستادگی و مقاومت می‌باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات