طی پیامی از سوی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

امروز از هر زمان بیشتر دلتنگ همرزمان دفاع مقدس و در راس آنها سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی هستیم

امروز این اطمینان خاطر را به ملت عزیز و شریف ایران اسلامی می دهیم که نیروهای مسلح برای دفاع از منافع ملت و پاسداری از حریم انقلاب اسلامی آماده هرگونه مجاهدت و خدمت گزاری هستند
کد خبر: ۹۲۷۷۸۴۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله طی پیامی تقدیر و تشکر خود را در پی باشکوه برگزار شدن مراسم اولین روز هفته دفاع مقدس 99 اعلام کرد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امروز به برکت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس جمعی از مسئولین ، پیشکسوتان دفاع مقدس ، رزمندگان ، خانواده های معظم شهدا ، مدیران استانی ،نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان توفیق شرفیابی محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را پیدا کردیم.

اوامر و بیانات مقام معظم رهبری در آغاز شروع گام دوم دفاع مقدس چشم انداز روشن و راهی مشخص را در اختیار همه مردم و حاضرین در جلسه قرار داد که قطعا با سرلوحه قرار دادن در امورات باید شاهد رشد چشمگیر فعالیت ها در حوزه تقویت فرهنگ دفاع مقدس و بهره مندی از این فرهنگ ارزشمند باشیم.

امروز از هر زمان بیشتر دلتنگ همرزمان دفاع مقدس و در راس آنها سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی هستیم و لذا در قبال سیره و ترویج آنها مسئولیم و باید بیش از گذشته دغدغه تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج سیره و رفتار شهدا را داشته باشیم.

به حکم ادب و رسم احترام از کلیه خانواده های معظم شهدا ، مسئولین استانی ، اعضای محترم شورای تامین و شورای اداری استان ، پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس ، نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیجیان، اساتید محترم دانشگاه ها ، اصناف و بازاریان، اصحاب محترم رسانه ، ورزشکاران و سایر اقشاری که در مراسمات امروز شرکت کردند و در برگزاری باشکوه مراسم نقش داشتند تقدیر و تشکر می کنم و اگر در جریان برگزاری مراسم کوتاهی و کاستی مشاهده شد عذرخواهی می کنیم.

امروز این اطمینان خاطر را به ملت عزیز و شریف ایران اسلامی می دهیم که نیروهای مسلح برای دفاع از منافع ملت و پاسداری از حریم انقلاب اسلامی آماده هرگونه مجاهدت و خدمت گزاری هستند.

 

و مَا النَّصرالّا مِن عِندِالله العَزِیزِ الحَکِیم

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی

و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

ارسال نظرات
آخرین اخبار