همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم نواختن "زنگ مقاومت, ایثار و پیروزی" در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۰۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم نواختن "زنگ مقاومت, ایثار و پیروزی" در مدرسه شهید بهشتی رشت برگزار شد.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت در این مراسم با اشاره به اهمیت وجود امنیت در جامعه اظهار داشت: در سایه وجود امنیت است که فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه شکل می‌گیرد.

امیر دریادار دوم مهدی شعبان‌زاده با اشاره به وقوع جنگ تحمیلی در نخستین سال‌های برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: حضور جوانان در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب مانع تحقق راهبردهای دشمن علیه ملت ایران شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با الگوبرداری از فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس پیروز شد تصریح کرد: لبیک به فرمان امام راحل و تبعیت از فرمایشات ایشان یکی دیگر از عوامل پیروزی ملت ایران است.

شعبان‌زاده با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران همچنان با مستکبران جهان در حال نبرد است گفت: امروز جنگ ما با دشمنان جنگ نرم است و در این جنگ نیز باید بیشتر هوشیار بود زیرا خاکریز‌ها و راهبردهای دشمن شفاف نیست.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت رسانه را ابزار دشمن در جنگ نرم دانست و افزود: امروز دشمنان انقلاب و اسلام با بهره‌مندی از امپراطوری‌های رسانه‌ای جوانان کشور ما را هدف گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات