فرمانده سپاه شهرستان راسک بیان کرد:

ضربه ملت ایران در دفاع مقدس هنوز بر دل استکبار جهانی مانده است

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: ضربه شصت و تو دهنی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بر دهان استکبار جهانی هنوز بر دل آن ها مانده و کینه و نفرت ملک ما بر دل های آنان هنوز می جوشد.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۲۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک، سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در مراسم آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت که در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: دفاع مقدس، نماد ایستادگی و مقاومت بی نظیر مردم ایران در برابر زورگویی و استعمار استکبار جهانی است.

وی: آن قدرتی که انقلاب اسلامی را در برابر زورگویی و استعمار آمریکایی‌ها به پیروزی رساند و شاه خائن را کنار زد حضور مردم در کنار ایمان به رهبری بود.

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: حضور پرشور مردم در کنار ایمان به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه موجب پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس شد و هرکجا که مردم ما در صحنه حاضر شدند ما به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: هرکجا که ملت قهرمان ایران در صحنه دفاع از انقلاب حضور پیدا کردند به پیروزی رسیدیم و امروز راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و مفابله با تحریم‌ها حضور مردم است.

نخعی تصریح کرد: ضربه شصت و تو دهنی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بر دهان استکبار جهانی هنوز بر دل آن‌ها مانده و کینه و نفرت ملک ما بر دل‌های آنان هنوز می‌جوشد.

فرمانده سپاه شهرستان راسک تاکید کرد: در دوران پهلوی کشور ایران تبدیل به کشوری سرخورده و مستعمره قدرت‌های جهانی شده که ما در هشت سال دفاع مقدس اقتدار را مجدد به خاک ایران برگرداندیم.

وی افزود: امروز اقتداری که ما در سطح جهان داریم، نتیجه انقلاب اسلامی و مقاومت ملت ایران در برابر زورگویی‌های دیگران است.

وی تصریح کرد: حربه امروز استکبار، ایجاد فشار‌های اقتصادی برای تسلیم کردن ملت‌ای آن دارد تا بتوانند با فشار اقتصادی دوراهی سازش یا مقاومت را در دل‌های مردم ایران بوجود آورند.



انتهای پیام/
ارسال نظرات