خبرهای داغ:
مهدی مطهری _ناحیه بسیج دانشجویی
نشست خبری

نشست خبری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی به مناسبت هفته دفاع مقدس

سید هادی انوری : از راه اندازی کاروان دفاع مقدس در قالب نسل سرنوشت شامل اجرای سرود خیابانی و تئاتر خیابانی و خدمات سلامت به مناطق کم برخوردار و همچنین از غبارروبی قبور شهدای تدفین شده در دانشگاه ها خبر داد .وی اذعان داشت : یکی از رسالت های بسیج دانشجویی امید آفرینی و نقش آفرینی با تشکیل هسته های مسئله محور در زمینه های گوناگون می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۳۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

 به گزارش خبر گزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آغازین روز این هفته نشست خبری ای با حضور اصحاب رسانه و مسوول ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان به اتفاق جمعی از معاونین این مجموعه انجام شد.

سید هادی انوری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با به  روز و پویا خواندن مجموعه بسیج دانشجویی عنوان کرد : باتشکیل هسته های مسئله محور مشغول به نقش آفرینی در عرصه های گوناگونی مثل صنعت و اقتصاد هستیم که به حمد الهی نتایج خوبی هم داشته است. وی با یاد آور شدن فرمایش مقام معظم  رهبری به نقل از ایشان گفت : در بسیج دانشجویی نهضت تشکیل هسته های مسئله محور با4500 دانشجو شکل گرفته است که این همان چیزی بود که ما بار ها به آن تاکید داشته ایم.

در ادامه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد : کاروان دفاع مقدس در قالب نسل سرنوشت شامل اجرای سرود خیابانی و تئاتر خیابانی و خدمات سلامت به مناطق کم برخوردار درحال ارائه خدمات هستند. همچنین ایشان  از غبارروبی قبور شهدای تدفین شده در دانشگاه ها خبر داد .  

همچنین وی اذعان داشت : شهدای سلامت همان شهدای دفاع مقدس هستند و اجر مجاهدت آن ها برابراست با شهدای جنگ تحمیلی که با توجه به قرار گرفتن در هفته بزرگداشت دفاع مقدس از این عزیزان نیز طی مراسمی تقدیر و تشکر می کنیم.

انوری در خصوص استفاده بهینه از فضای مجازی افزود: شرایط کرونا علاوه بر معایبی که داشت باعث روی آوردن به زیر ساخت هایی که مغفول مانده بود، شد و رویکرد های ما  سوار بر ریل و بستر فضای مجازی انجام گرفت.

 در پایان ایشان افزودند: خیلی از برنامه ها و فعالیت هایی که به صورت حضوری اجرا می شد، با بستر مجازی در حال اجرا می باشد که نتایج خوبی هم دارد و در مجموع اقدامات خوبی برای بهره برداری در جهت اهداف انقلاب در از این فضا شده است. بسیج دانشجویی کمک های بسیاری با نگاه آموزشی و درمانی در خلال دیگرنیاز های مردم داشته است.با وجود شرایط اپیدمی تمامی نیروهای جهادی که قبل از این شرایط به بیرون از استان اعزام می شدند به این فعالیت ها گسیل شده اند.مسوول ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان از طبخ و توزیع 15 هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام علوی خبر داد و با فرارسیدن ایام محرم  و صفر این کار تحت عنوان اطعام حسینی ادامه پیدا کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار