خبرهای داغ:
فرماندار آبیک

جایگاه ایران در معادلات منطقه ای و بین المللی، برترین است

احمدپور گفت: ایران در معادلات منطقه ای و بین المللی در جایگاهی قرار دارد که هیچ کشوری نمی تواند ما را نادیده بگیرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۰۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین،مراسم نمادین زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان امام صادق(ع) آبیک در دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم نمادین زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان امام صادق (ع) آبیک صورت گرفت.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دیروز در فرمایشات مقام معظم رهبری نکته ای وجود داشت که مراقب باشیم تحریف مسائل جنگ ما را به اشتباه نیندازد و ما باید بتوانیم حقایق را به نسل آینده انتقال دهیم.

وی افزود: 2 سال بعد از انقلاب کشور در شرایط مطلوبی قرار نداشت که جنگ را به ما تحمیل کردند و می توانست همه چیز را از هم بپاشد و طومار کشور را درهم بپیچد.

احمدپور تصریح کرد: ایران در معادلات منطقه ای و بین المللی در جایگاهی قرار دارد که هیچ کشوری نمی تواند ما را نادیده بگیرد.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم های آمریکا علیه ما شروع شد و در طول این 40 سال مورد تحریم های سخت در کشور بودیم.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: امروز در حوزه اقتدار و حفظ منافع ملی کشور، در منطقه، خاورمیانه و دنیا جزء کشورهای برتر هستیم و در جایگاهی هستیم که استقلال و آزادی ما برایمان بسیار مهم است و امنیت امروز ما به برکت خون شهدا است و کشور عراق هنوز نتوانسته است به امنیت و ثبات برسد و آتش جنگ و درگیری روز به روز در آن شعله ورتر می شود.

وی در خاتمه افزود: دشمنان واهمه بسیاری از سردار سلیمانی داشتند، چون روحیه وی را در جنگ دیده بودند و امثال شهید باقری ها با 18 سال سن در میدان جنگ حضور پیدا کردند و نبوغ خود را نشان دادند که باید این مجاهدت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و اهداف دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

 

6001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها