فرمانده سپاه فرودگاه شهدای جزیره خارگ گفت: هشت سال دفاع مقدس، افسانه شکست ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درسی بزرگ از ایثار، آزادی، شهامت و شهادت را به جهانیان ارائه کرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۲۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
دفاع مقدس افسانه شکست ناپذیری قدرت های استکباری را باطل کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، سرهنگ علیرضا دشتی فرمانده سپاه فرودگاه شهدای خارگ ب مناسبت فرارسیدن چهلمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر نمود.

متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
 
هفته دفاع مقدس یادآور شکل گیری یکی از حماسه‌های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است که در بستر آن انقلاب اسلامی و ملت مومن و انقلابی از گزند توطئه‌های شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه توز به سلامت عبور کرد و جنگ و نبرد تحمیلی نابرابری که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی، مدیریت و عملیاتی شده بود را به فرصتی برای اوج گیری جمهوری اسلامی در پهنه جهانی تبدیل ساخت.

ملت غیور ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی بی نظیر خود در هشت سال دفاع مقدس، افسانه شکست ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درسی بزرگ از ایثار، آزادی، شهامت و شهادت را به جهانیان ارائه و الگویی کار آمد از استکبارستیزی را به ملل آزادیخواه و حق طلب عرضه کرد.

آزادی، استقلال و عزت جهانی کنونی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرز‌های مقدس کشور نخواهد بود همانطور که امروزه علیرغم فشار‌های شدید اقتصادی، مردم با بصیرت و ولایت مدار کشورمان، مقابل تحریم‌ها و تهدید‌ها ایستاده‌اند.

این حماسه‌ها و تجربیات ناب همچون گنجی، لازمه گشایش وضعیت امروز کشور ایران اسلامی است، که الگو پذیری از ان برای جبران راه طی نشده در گام اول انقلاب و نیز رسیدن به ارمان‌ها و اهداف و سرفصل‌های هفتگانه تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.

امروزه تنها راه پیروزی درمقابلِ جهانخواران، صهیونیست‌ها و استکبار، ایستادگی، مقاومت، از خودگذشتگی و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن است و این رمز پیروزی ماست که مقدمه ان حفظ وحدت در جامعه جهت برون رفت از مشکلات است.

حالا اگر شهدا نیستند، ولی وارثان شهدا هستند و ما نیرو‌های مسلح، رزمندگان اسلام وسربازانِ ولایت باید با اتحاد وهمدلی و حضورِ هوشمندانه، شجاعانه و با بصیرت در صحنه‌های مختلفِ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصاد مقاومتی، نظامی و دفاعی و با شعار ((ما قوی هستیم)) برای همیشه دشمنان را نا امید و طومار استکبار و ایادی آن‌ها را از منطقه و گیتی پیچانده و برای همیشه در زباله‌دانِ تاریخ دفن نموده و زمینه ظهورِ نورانیِ حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا) را فراهم نماییم و این کار به لطف خداوند و تحت رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شدنی است و به امید خداوند تحقق خواهد یافت اِن شاءالله.

اینجانب هفته دفاع مقدس که یادآور مجاهدت، ایثار، ولایت مداری، اخلاص و شجاعت رزمندگان غیور این کشور در طول هشت سال دفاع مقدس می‌باشد را به خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، رزمندگان غیور، بسیجیان سلحشور، پیشکسوتان جهاد شهادت و ملت بیدار و بصیر و انقلابی استان بوشهر بویژه مردم شهید پرور جزیره خارگ تبریک عرض می‌نماییم.

امیدواریم در سایه توجهات حضرت بقیه الله اعظم فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مثل دوران هشت سال دفاع مقدس بتوانیم با ترویج و تاسی از فرهنگ مقاومت و ایثار در گام دوم انقلاب با حضور جوانان مقتدر و انقلابی در صحنه‌های مختلف حماسه آفرین باشیم.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات