همزمان با سراسر کشور

برگزاری مراسم گرامیداشت روز سرباز در سپاه ناحیه دیلم

صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت روز سرباز به همت روابط عمومی و تبلیغات و نیروی انسانی پایور سپاه ناحیه دیلم برگزار گردید. 
کد خبر: ۹۲۷۸۰۲۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
سرهنگ پاسدار اسلام مرادی فرمانده سپاه این ناحیه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و روز سرباز به پاسداران وظیفه حاضر در جلسه، خدمت سربازی را کارگاه انسان سازی دانست که اگر در مسیر درست و معنوی آن فعالیت کند، باعث آمادگی در مقابله با مشکلات زندگی می‌شود.

وی همچنین پس از تسلیت ایام سوگواری آل الله علیهم السلام با اشاره به حدیث شریف "ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه" گفت: در این وانفسای عالم، امام حسین (علیه السلام) راهنمای مسیر هستند و با نهضت عظیمی که برپا داشتند به ما درس ایستادگی ومقاومت در برابر شیطان بزرگ را یاد دادند.

سرهنگ مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما در امتداد قیام عاشوراست و رمز قیام عاشورا مقاومت بود و نتیجه مقاومت عزت است که هم اکنون شاهد آن هستیم.

فرمانده سپاه دیلم گفت:: باید به حضرت اباعبدالحسین (علیه السلام) معرفت پیداکرد و راه و رسم امام حسین علیه السلام و ائمه اطهار علیهم السلام را سر لوحه و الگوی زندگی خود قرار دهیم تا به فضل خداوند به ساحل سعادت و خوشبختی دست پیدا کنیم.

همچنین در پایان این برنامه از کلیه سربازان حاضر در جلسه با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است سربازان حاضر در این جلسه همزمان با مرکز استان بصورت ویدئو کنفرانس  ارتباط برقرار نموده و از برنامه‌های برگزار شده در حسینیه عاشقان ثاراله سپاه امام صادق ع. استان بوشهر که به همین مناسبت برگزار گردیده بود استفاده نمودند.
ارسال نظرات