خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدی :

حضرت علی (ع) سرباز را زینت کشور قلمداد نموده است

همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت روز سرباز در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان همراه با برنامه های متنوع برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۳۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت روز سرباز در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان همراه با برنامه های متنوع برگزار گردید.درادامه حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدی نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان مطالبی بیان نمود.

ایشان به جایگاه سرباز اشاره نمود واذعان داشت : سرباز در فرهنگ اصیل اسلامی ، جایگاهی رفیع و فراز پایه دارد آنچنان که امام علی (ع) سرباز را زینت کشور قلمداد نموده است .

وی درادامه افزود: در نظام اسلامی همه نظامیان با هر درجه وجایگاه مفتخر به داشتن عنوان سربازی هستند واز آنجا که خدمت مقدس سربازی در بهترین دوران عمر انسان یعنی جوانی انجام می شود سربازان باید علاوه بر انجام خدمت سربازی به خود سازی وجودی هم بپردازند و راه آن هم این است که بدانند دشمن آشکار انسان شیطان است و سیاست شیطان برای گمراهی انسان ، سیاست گام به گام است و تنها راه برون رفت از وسوسه های شیطانی ، ارتزاق از طیبات الهی ودوری از محرمات است .

گفتنی است در پایان از سربازان نمونه تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها