خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس:

گرامیداشت روز سرباز در شهرکرد

مسئول فرهنگی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز سرباز در این ناحیه همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۵۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول فرهنگی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندهان و مسئولین، ویژه برنامه گرامیداشت روز سرباز در سالن سازمان تبلیغات شهرکرد برگزار شد.

وی، افزود: جوانان رشيد اين مرزو بوم در هشت سال دفاع مقدس به ندای رهبر خويش لبيك گفتند و در صحنه‌های مبارزه شجاعت و دلاوری‌ها آفريدند و دشمنان اين سرزمين را به شكست وادار كردند.

مسئول فرهنگی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد، ادامه داد: الگوی شهدای عزيز ما در دوران مقدس جوان رشيد كربلا حضرت علی اكبر (علیه السلام) بود كه تنهايی مولای خود را تحمل نکرد و به عنوان اولين جوان هاشمی اجازه ميدان گرفت، همان کاری كه جوانان ما در دفاع مقدس انجام دادند و برای شهادت و ايثارگری لحظه شماری می كردند.

وی به نقش جوانان و سربازان اشاره كرد و افزود: امروز نيز ما بايد از حضرت علی اكبر (علیه السلام) و شهدای عزيزمان درس ايستادگی و مقاومت ياد بگيريم و با لبيك به ندای مقام عظماي ولايت در هر سنگر كه نياز باشد بتوانيم به نحو احسن انجام وظيفه کنیم.

گفتنی است این برنامه که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات شهرکرد برگزار شده بود، پس از سخنرانی فرماندهان و مسئولین و برنامه های فرهنگی با اقامه نماز جماعت پایان پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار