نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: سهم لرستان از بودجه توسعه صندوق ملی برای مبارزه با ویروس کرونا 45 میلیارد تومان بوده که با توجه به ضعف زیرساخت‌ها و نبود تجهیزات موردنیاز، این میزان بودجه اختصاصی بایستی افزایش یابد.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۶۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس، اظهار کرد: لرستان در مقابله با ضدانقلاب داخلی و در جنگ تحمیلی زبانزد بوده و است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش امروز کادر درمان در جهاد سلامت یادآور حضور پزشکان در جبهه حق علیه باطل است، همچنان که رشادت‌های بسیاری از سوی کادر درمان در زمان جنگ تحمیلی ثبت و ضبط شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به عقب‌ماندگی توسعه‌ای استان، بیان داشت: زیرساخت‌ها متناسب با رشد جمعیت و گسترش شهرها در این استان توسعه پیدا نکرده و نیازمند اهتمام ویژه است و مشوق‌های مالی برای نیروهای انسانی درگیر در مقابله با کرونا پیش‌بینی شود.

وی بر جبران کمبود پزشکان متخصص در استان تاکید و تصریح کرد: ایجاد یک مرکز جامع دیابت و فشارخوان در استان ضروری است، ضمن اینکه افزایش فضاهای آموزشی و درمانی نیز به شدت احساس می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان همچنین بر تسریع در ساخت و تجهیز بیمارستان آیت الله کمالوند خرم‌آباد تاکید کرد.

شاهرخی ادامه داد: سهم لرستان از بودجه توسعه صندوق ملی برای مبارزه با ویروس کرونا 45 میلیارد تومان بوده که با توجه به ضعف زیرساخت‌ها و نبود تجهیزات موردنیاز، این میزان بودجه اختصاصی بایستی افزایش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات