سردار علی افضلی در گردهمایی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد گفت: نبرد با استکبار جهانی در جبهه مقاومت پایان نپذیرفته است.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۶۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی افضلی فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام)  در گردهمایی تبیینی ترویجی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان جان بركف ایران اسلامی با الگوگیری از قیام امام حسین علیه السلام و با توكل بر خدا و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام و با نیروی ایمان، توانستند با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح مقاومت كنند و با تقدیم جان خود و ایثار و از خود گذشتگی به پیروزی برسند.

وی افزود: حفظ ارزشهای دفاع مقدس به معنای توسعه فرهنگ دفاع و شهادت طلبی است و باید این فرهنگ به نسل آینده منتقل شود.

سردار افضلی، تصریح کرد: بلوک شرق و غرب طبق یک محاسبه غلط، صدام ملعون را تحریک کردند  تا بتوانند به قول خودشان ظرف یک هفته تهران را فتح کنند و انقلابی  را که امید مستضعفان جهان بود به زمین بزنند، اما با رهبری امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و پیروی بی چون و چرای مردم و تکیه بر ایمان و تقوا کار به جایی نبردند.

فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) در ادامه تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون رشادت‌ها و دلاوری‌های آن عزیزان است که بدون داشتن هیچ‌گونه چشم‌داشتی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا نموده و با ایثار و شهامت از خاک خود دفاع نمودند.

وی، با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله تمام شد؛ اما دفاع همچنان باقی است؛ اظهار کرد: هر روز شاهد توطئه های جدیدی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی هستیم و باید گفت نبرد با استکبار جهانی در عرصه های مختلف ازجمله جبهه مقاومت پایان نپذیرفته است و باید همواره آمادگی کامل برای مقابله با فتنه های دشمنان را حفظ کنیم.

این مقام ارشد نظامی از آمادگی کامل نیروهای مسلح برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن خبر داد و گفت: بحمدالله نیروهای مسلح از آمادگی کامل برخوردار هستند و ملت ولایتمدار ما نیز با بصیرت کامل در صحنه حضور دارند و از انقلاب خود در میدان های گوناگون پشتیبانی می نمایند.

ارسال نظرات