امروز و همزمان با فرارسیدن روز گرامیداشت مقام سربازان وظیفه از سربازان نمونه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۸۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با ایام الله هفته دفاع مقدس و در روز گرامیداشت مقام سربازان وظیفه از سربازان نمونه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم سرهنگ محمدرضا مومنی با تبریک فرارسیدن این روز به سربازان اظهار داشت: سربازان زینت کشور و امید مردم هستند و سربازان سپاه سربازان ویژه‌ای هستند که مکان مقدسی، چون سپاه پاسداران را برای خدمت برگزیده اند.

وی ادامه داد: سربازان وظیفه در تمامی عرصه‌ها همراه با مسئولین خود در صحنه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند.

فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه برخی از سربازان متاهل هستند و دغدغه خانواده را دارند، خاطر نشان کرد: این سربازان مورد توجه ویژه سپاه پاسداران قرار دارند و دغدغه‌های آنان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سرباز شهید آرش زارعی افزود: گرامی می‌داریم یاد شهدای سرباز را و نماد این شهدا شهید آرش زارعی هستند که فداکارانه تا آخرین فشنگ در برابر منافقین ایستاد و برای مردم شهرستان یک افتخار محسوب می‌شود.

مومنی به مهارت اموزی سربازان اشاره نمود و با بیان اهمیت مهارت اموزی افزود: سربازی که پا به خدمت می‌گذارد باید حتما در طول خدمت مهارتی را فراگیرد و بعد از آن به دنبال شغل مناسب و حضور در جامعه باشد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی فرهنگیان نیز به بیان ویژگی‌های جوانان مومن پرداخت و بر ضرورت تشکیل زندگی آگاهانه برای سربازان تاکید کرد.

در بخش پایانی این مراسم نیز از سربازان نمونه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه تقدیر به عمل امد.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات