خبرهای داغ:
مسؤولان شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای گمنام این شهر را غبارروبی و از ۱۰ ایثارگر شهرستان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۹۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته دفاع مقدس که با شعار «ما قوی هستیم» آغاز شد، مسؤولان شهرستان شاهرود صبح امروز با حضور در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر، با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند.
در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان شاهرود، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران اجرا شد، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به مناسبت این هفته در بام شاهرود به اهتزاز درآمد.
همچنین مسؤولان با حضور در دبیرستان دوره اول شاهد شهید جواد ابراهیمی زنگ ایثار و مقاومت را نواختند.
تجلیل از ایثارگران شهرستان شاهرود برنامه بعدی بود که در تالار ولایت فرمانداری شهرستان شاهرود با حضور ۷۰ جانباز و ایثارگر شهرستان با حضور مسؤولان برگزار شد.
حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود در این مراسم با گرامیداشت این هفته، بر لزوم آمادگی همه‌جانبه رزمندگان دیروز و امروز برای دفاع جانانه از ثمره خون شهدا که سبب تحقق انقلاب اسلامی شد، تأکید و بر اتصال آن به حرکت جهانی امام عصر (عج) تصریح کرد.
نادر فخری، فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این جمع با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد ۱۴ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس، سه هزار و ۵۱۰ جانباز، ۸۵ آزاده، ۴۸ خانواده دو شهید و چهار خانواده سه شهید و یک هزار و ۷۰۰ خانواده شهید شاهرودی را گرامی داشت و گفت: افتخار می‌کنم خدمتگزار مردم نمونه شهرستانی شده‌ام که در پرورش اسوه‌ها نمونه هستند.
در این مراسم، از مادران شهیدان سیدعلی‌اصغر، سیدمحسن و سیدمحمود میرکریمی و شهیدان احمد، محمود و محمد قنبریان به نمایندگی از خانواده شهدا با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
همچنین از نصرت‌الله ناهیدی، حسن‌گل آقایان، مجید اسلامی، سعید اللهیاری، علیرضا جابر، محمدعلی عجمی، رضا قلیان اول، ابراهیم عرب‌احمدی، مسعود نوروزی و علی رحیمیان به نمایندگی از ایثارگران شهرستان تقدیر به عمل آمد.
در شهرستان شاهرود، بیش از ۷۵۰ برنامه در قالب ۱۲ کمیته ستاد بزرگداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها