خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار:
حجت الاسلام ساجدی گفت: دفاع مقدس یادآور شجاعت، استقامت و استکبارستیزی ملت مومن ما در مقابل همه کفر بود. راز پیروزی ما ناکام گذاشتن دشمن تا دندان مسلح در دفاع مقدس تبعیت از ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۳۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام سید روح الله ساجدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار در مراسم روز سرباز ناحیه برخوار با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور شجاعت، استقامت و استکبارستیزی ملت مومن ما در مقابل همه کفر بود. راز پیروزی ما ناکام گذاشتن دشمن تا دندان مسلح در دفاع مقدس تبعیت از ولایت فقیه بود و این مسئله در وصیت نامه های شهداء دفاع مقدس بخوبی و روشنی بیان شده است.

وی افزود: دفاع مقدس به ما نشان داد که اگر توکل به خدا داشته باشیم و استقامت داشته باشیم نصرت الهی شامل حال ما می شود. دفاع مقدس گنجینه ای است عظیم از دستاوردهای علمی، نظامی، سیاسی و فرهنگی و... که باید امروز از این گنجینه برای ادامه مسیر انقلاب هنرمندانه استفاده نمایند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار تصریح کرد: خدمت صادقانه به مردم از با ارزش ترین درسهای دفاع مقدس است چرا که شهداء عزیز و رزمندگان ما برای رضای خداوند متعال جان خویش را فداء تا امنیت و آسایش ملت مسلمان ما دچار خدشه نشود.

حجت الاسلام ساجدی گفت: شهید مخلص، شجاع و مردم دوست و عارف شهید سلیمانی میوه دفاع مقدس است. آمریکا و رئیس جمهور خبیث آن بداند که با شهادت شهید سلیمانی اندیشه و مکتب آن بین جوانان ملت و منطقه زنده تر می شود و بابت جنایت تاریخی که مرتکب شده اند، سیلی سختی خواهند خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها