خبرهای داغ:

ما پشت به پشت هم برای دفاع از این انقلاب ایستاده ایم

فرمانده سپاه سرخه گفت: دشمن باید بداند نیرو‌های نظامی و انتظامی با وحدت و همدلی پشت این انقلاب ایستاده اند.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۴۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
ما پشت به پشت هم برای دفاع از این انقلاب ایستاده ایمبه گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در برنامه ورزش صبحگاهی نیرو‌های مسلح سرخه اظهار کرد: در هفته شکوهمند دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم. چهل سال از این تجربه گرانب‌های جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد.
وی تصریح کرد: برنامه ورزش صبحگاهی امروز که به همت مجموعه تربیت بدنی ناحیه و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شده است، نخستین پیام آن وحدت و همدلیست که حضرت آقا نیز در فرمایشات دیروز خود به شدت بر آن تاکید کردند؛ سپاه، ارتش و بسیج در دوران دفاع مقدس با وحدت، همدلی در کنار هم بودند و این عامل موفقیت در این دوران هشت ساله بود، جنگی را دشمن به ما تحمیل کرده بود و ما در این جنگ توانستیم با پشتوانه مردم پیروز شویم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه افزود: پیام دیگر این حرکت ما به دشمنان کنونی انقلاب، که این دشمنی را از ابتدا داشته اند این است؛ نیرو‌های نظامی و انتظامی ما همیشه آماده اند و این آمادگی را حفظ خواهند کرد.
عبداللهی با اشاره به اینکه ما در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، رزمندگی ها، ایثارگری‌ها و شهادت‌ها را گرامی میداریم و تلاش آن‌ها را ارج می‌نهیم؛ گفت: قشری که در اینجا حضور دارند، همه جوان هستند، قشر جوانی که حضرت آقا در مورد آن‌ها فرمودند: قشر جوان امروز باتوجه به شرایط جامعه اگر از رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس جلوتر نباشند؛ به هیچ وجه عقب‌تر نیستند و حضرت آقا در گام دوم انقلاب روی این قشر حساب کردند.
وی با بیان اینکه اگر قرار است که گام دوم انقلاب ما را این قشر جوان رقم بزند، یکی از عوامل آن داشتن جسم و روح سالم است؛ اضافه کرد: ورزش امروز ما در همین راستاست، یکی از اولویت‌های ما در مجموعه‌های تشکیلاتی خود پرورش جسم و در کنار آن پرورش روحمان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس یکی از موضوعاتی است که به طور جدی کمک می‌کند تا ما پرورش روح را انجام دهیم. شهدا، رزمندگان و ایثارگران الگوی ما در این حوزه هستند.
عبداللهی با بیان اینکه این نوع جلسات بین ما نیرو‌های مسلح، این همدلی، وحدت و کار‌های مشترک یک پیام را به عناصر وابسته به دشمنان در داخل و افراد خود فروخته می‌دهد؛ اذعان داشت: نیرو‌های مسلح، انتظامی و نظامی ما همیشه در صحنه هستند و آمادگی کامل دارند.
وی اضافه کرد: ما می‌دانیم امروز جنس دشمنی دشمن عوض شده است و دشمن نسبت به ما تهاجم خارجی ندارد بلکه روی تهاجم داخلی برنامه ریزی کرده است و اقداماتی را نیز در طی دوسال اخیر انجام داده، اما کور خوانده است همانطور که در این چهل سال کور خوانده بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای این انقلاب برنامه ریزی کرده بودند تا این انقلاب را شکست داده و یا از بین ببرد و وقایع مختلفی برای ما رقم زدند و تمام دنیا با تمام قدرت در برابر ما ایستاد. حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) به زیبایی اشاره کردند، این نخستین دفاعی است که کشور ایران با آن مواجه می‌شود و یک وجب از خاک ما داده نمی‌شود که هیچ، دشمن جلو می‌آید برای اینکه می‌بیند ۸ سال با تمام تجهیزات و امکانات آمد و نتوانست هیچ اقدامی را رقم بزند و خود قطعنامه را پیش می‌کشد تا بنحوی جنگی که خودش آغاز کرده است را خاتمه دهد.
عبداللهی در خاتمه گفت: بعد از جنگ نیز این مسیر ادامه داشت و دشمن از دشمنی خویش کوتاه نیامد و قائله‌های مختلف را در طی سال‌های اخیر رقم زد. ولی انقلاب ما توانست در مسیر درست خویش گام بردارد و دشمن در حال کشیدن آخرین نفس‌های خویش است، ما پشت به پشت هم از نظام و انقلاب خود دفاع خواهیم کرد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها