خبرهای داغ:

رونمایی از پرتره شهید تابسته و سه کلیپ در جشنواره زنگ دفاع شاهرود+ تصاویر

در اختتامیه جشنواره استانی زنگ دفاع از پرتره شهید مدافع حرم حسین تابسته و سه کلیپ شیدایی، در آغوش پدر و نقش زنان در دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۷۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در اختتامیه جشنواره استانی زنگ دفاع که با حضور مسئولان شهرستانی در کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد از پرتره شهید مدافع حرم حسین تابسته در حضور خانواده معزز شهید رونمایی و از خانواده شهید و تصویرگر این پرتره تجلیل و این تصویر به خانواده شهید اهدا شد.
همچنین از سه کلیپ شیدایی، در آغوش پدر و نقش زنان در دفاع مقدس به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس رونمایی گردید.
الهه میرزایی طراح چهره شهید مدافع حرم حسین تابسته در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما اظهار کرد: بنده کارشناس روانشناسی و مشاور مذهبی دبستان شاهد شهید همت و عضو مربیان امیدان حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود هستم.
وی افزود: نقاشی سیاه قلم را به سبک فتورئال و هایپررئال به صورت تخصصی انجام و نزد استاد عاطفه فلاح در کانون ملی شهید بهشتی آموختم و ایشان تشکر دارم که هنر زیبای نقاشی را به من آموخت.
میرزایی خاطر نشان کرد: با پیشنهاد خاتم آت لو مدیر دبستان شاهد شهید همت نقاشی چهره شهید والامقام حسین تابستان را بر عهده گرفته و توفیق کشیدن پرتره شهید تابسته که اولین شهید مدافع حرم شهرستان شاهرود است افتخار برگزاری برای بنده است.
وی با تاکید بر اینکه کشیدن این چهره لذت بی نظیر و غیر قابل وصفی برای من داشت گفت: از این فرصت پیش آمده برای این کار خدا را شاکرم و ان شالله بتوانیم ادامه دهنده صدیق راه شهدا و مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها