جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم روز سرباز:
مراسم روز سرباز همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جانشین فرماندهی و چند تن از معاونان و جمعی از سربازان در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۱۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳

به گزارش سرویس سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج،سرهنگ حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه استان، در این مراسم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم شده است، اظهار داشت: در این بیانیه 37 بار  واژه جوان به کار رفته است که نشان از اهمیت نقش جوانان در پایداری و استحکام نظام اسلامی در کشور دارد.

وی افزود: جوانان باید شانه های خود را زیر بار مسئولیت بدهند چون وقتی آنها وارد عرصه می شوند کارهای نشدنی و بزرگ را رقم می زنند. حیدرنیا ادامه داد: هر اتفاق مبارکی که در کشور می افتد، یکی از اضلاع آن جوانان هستند ، در حوزه نانو، های تک، سایر فناوریها و پیشرفت هایی که در عرصه های علمی و غیره کسب کرده ایم، جوانان افتخارات بزرگی خلق کرده اند و  به مدد حضور جوانان در عرصه های مختلف، شاهد توان بازدارندگی در مقابل تحرکات و تهدیدات دشمنان هستیم. وی خاطرنشان کرد: اکنون به مرحله ای رسیده ایم که وقتی آمریکای جنایتکار سردار سپاه اسلام را به شهادت رساند، جمهوری اسلامی به دست همین جوانان انتقامی سخت از آنان گرفت و آمریکا در مقابل این اقتدار و مشت کوبنده ای که در عین الاسد تجربه کرد، جرات واکنش نشان دادن پیدا نکرد؛ وی ادامه داد: حدود 70 سال  از جنگ جهانی دوم می گذرد و در این مدت هیچ کشوری جرات نکرده یک گلوله به سمت آمریکا شلیک کند اما جوانان غیور ایران اسلامی، پایگاه آمریکا را در عراق زیر تازیانه موشک های قدرتمندی که تولید جوانان این مرز و بوم است قرار می دهند و آمریکا جرات نمی کند پاسخ دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشورمان، گفت: دفاع مقدس یک برهه ای در تاریخ انقلاب است که برای همیشه ماندگار شد؛ دفاع مقدس یاد آور دلاوری شیران روز و زاهدان شب است که برای دفاع از مال و ناموس و تمامیت ارضی کشور از جان عزیز خود گذشتند و از کیان نظام دفاع کردند.

حیدرنیا با اشاره به اینکه در آغاز انقلاب اسلامی بیش از 40 کشور در جنگ تحمیلی از رژیم بعث  عراق حمایت کردند، یادآور شد: جوانان دیروز و پدران امروز ما در دوران دفاع مقدس وارد صحنه شدند و آن رشادت ها و افتخارات را آفریدند؛ اکنون نیز بعد از چهل سال، به اذعان همه، در شرایطی که استکبار با همه توان خود شجره منحوس داعش را پرورش داده، جوانان امروز  در جبهه دفاع از  حرم آل الله، اگر بیشتر از جوانان دوران دفاع مقدس کار نکرده باشند، کمتر هم افتخار نیافریده اند.    

 

ارسال نظرات