خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس

2000 پروژه توسط بسیج سازندگی سپاه شهدای استان افتتاح می شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از افتتاح ۲ هزار پروژه به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۳۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با نکوداشت هفته دفاع مقدس همچنین چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مناطق مختلف استان، ۲ هزار پروژه برای بهره برداری آماده شده است.

وی میزان اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه ها را ۱۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه ها از محل اعتبارات معاونت محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب و با مشارکت مردم تامین شده است.

این مسئول با بیان اینکه مسکن مددجویی، پروژه های آبرسانی، خانه، مسجد، مدرسه، استخر ذخیره آب، پل روستایی، غسالخانه، راه روستایی و ... این پروژ ها را شامل می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تبریک گفت و اظهار کرد: این ایام نماد بارزی از ایستادگی، پایمردی و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه رژیم بعثی عراق در سراسر کشورمان ویرانی هایی به بار آورد که با همت مردم و همراهی نیروهای انقلابی نسبت به ساخت و عمران بقایای جنگ اقدام شده است، اظهار کرد: امروز نیز عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه محرومیت زدایی و زدودن محرومیت از  چهره روستاهای محروم را در سرلوحه امور قرار داده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات