سرهنگ باقری در جمع کارکنان شهرداری هرات افزود: در دوران دفاع مقدس نهایت ایثار و از خودگذشتگی را شاهد بودیم که رزمندگان ایران اسلامی همانند واقعه کربلا جان خود را در راه اسلام فدا کردند.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۷۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، صبح امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم طی مراسمی از نیرو‌های خدماتی و زحمتکش شهرداری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل کرد.

سرهنگ باقری در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر و تشکر از نیرو‌های خدماتی شهرداری اشاره‌ای به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس کرد و امنیت و آرامش امروز را مرهون رشادت‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان عنوان کرد.

وی افزود: مردم کشور ما در زمان جنگ تحمیلی امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و به جهانیان ثابت کردند برای دفاع از دین و میهن خود همیشه آماده جانفشانی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم اشاره‌ای نیز به ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرد و افزود: آمریکایی‌ها برای ترور حاج قاسم همه راه‌ها را رفته بودند و به نتیجه نرسیده بودند
ترامپ نیز پس از شکست همه گزینه ها، موجب شد تا با عبور از همه ملاحظات سیاسی، مستقیما به ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی ورود کند و قطعا این آغازی بر راهبرد جدید آمریکا خواهد بود.

سرهنگ باقری در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص خدمت رسانی به مردم گفت: رفع مشکلات مردم امری لازم و واجب است لذا باید با روحیه جهادی تمام تلاشمان را برای خدمت رسانی برای مردم انجام دهیم.
وی ادامه داد: نیرو‌های نظامی نیز خارج از ماموریت نظامی خودشان در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
در‌پایان سرهنگ باقری ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان خدماتی شهرداری به جهت زحمات و خدمات ارزنده آنان با حضور امام جمعه هرات، شهردار و شورای شهر با اهدا لوح سپاس و هدیه از نیرو‌های خدماتی شهرداری هرات قدردانی کرد.
ارسال نظرات